lørdag den 4. september 2010

Ude efter ny inspiration?


En hel lille retrosamling er det blevet til, og lige efter min smag. Kun en bid af hver. Lige nok til at give stemningen af hvert mønster. 8 kr for 30 x30, og 4 Kr. for 15x30 fundet hos Ønskefe på husflidsmessen i Viborg, hvor jeg har været i dag sammen med min mor.


Små lækker bidskener.

Og hvad jeg skal lave?
Det har jeg ikke bestemt. Lige foreløbig samler jeg "til bedre tider".
Jeg fandt flere andre gode ting på messen. De kommer på senere, når jeg lige har haft tid til at lave billeder.

3 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Lækre sager. Jeg kom hos ønskefeen lige efter du var gået :( Ville ellers gerne lige have sagt hej!

tusindfryd sagde ...

Kære
De er da bare ren guf til knapper og brocher til basaren!!!

Knus

Unknown sagde ...

Jeg holder også af at købe små bidder- dels har jeg råd til det , men de er også gode at have , når der skal syes patchwork :-)