onsdag den 29. september 2010

Det skal da fejres....

Det skal da fejres, at min eneste biologiske søster har fødselsdag i dag den 29. September.
(min dato og tid er desværre forkert indstillet)
Hun bor desværre i USA min kære søster, så min allerbedste måde at sende hilsnerne derover på, er da lige her på bloggen, for jeg kan se på google ananlytics, at hun læser med stort set hver dag.
Bloggen er jo på den måde faktisk en slags dagbog, hvor hun kan se og høre hvad vi laver her i Danmark.

STORT TIL LYKKE "Syster".

Ikke mindre vigtigt er det i mit univers, at det er Skt. Michaels dag i dag.
Michaels kamp mod dragen er symbol på kampen mellem det gode og det onde.
Må det gode sejre :)
Lav en god dag.

3 kommentarer:

hanne ewald sagde ...

Hej Karen
Jeg har sendt dig en besked på Facebook - Hvad siger du til en tur til Art2see i weekenden ?

Darling L sagde ...

Tillykke med søsteren din!
.. Og jeg synes min søster bor langt væk, og hun er endda bare lige på den anden side af Storebæltsbroen..

*maren* sagde ...

i really love your little flags - i made some when i was on holiday in denmark two weeks ago. we met my parents there and my mum liked them so much, she took them home and now they are hanging in front of their kitchen window :)
thanks for sharing this lovely idea!
lots of greetings, maren