mandag den 13. september 2010

Roser og tak herfra til alle dem der.....



Giver mig daglig taletid.
Tak fordi du klikker dig ind her og ser og hører på mine særheder og mit engagement.
Tak til dig der har valgt at være en del af den faste læserskare.
Uden alle jer, var mit liv mindre rigt.

Velkommen til nye (som gamle) læsere....
og undskyld jeg ikke er så god til at få det sagt.

Jeg når faktisk aldrig at besvare alle kommentarer direkte, men I skal vide at I er velkomne til at skrive. Jeg tænker bare mere på at give fif, ideer, DIY og tanker ud og høre jeres mening så jeg bliver glad for hver en lille kommentar.

Og husk jeg mener stadig det er op til os selv at LAVE EN GOD DAG:

14 kommentarer:

MollyMy sagde ...

Jeg kigger tit og ofte ind hos dig. Det er ikke altid jeg smider en kommentar. Ind imellem suger jeg bare til mig af alt det du deler ud af. Men Karen, nu har jeg lejligheden til at takke dig fordi du deler så mange gode ideer med os andre.
Kh Birthe

Marianne sagde ...

hej Karen

py ha - min mave var lige ved at snøre sig sammen (hedder det det )- da jeg læste overskriften ..
-men var lige ved ar være bange for at du ville lukke ned :(
- men :) selvtak jeg kan kun sige det endnu en gang - din blog og dine indlæg gør mig altid glad og dine DIY er helt fantastiske ....
- din blog ligger nr. 1 på min top 100 :) og jeg er rigtig glad for at du vil dele ud....:)

mht. til kommentarer har jeg været i tvivl, om det er op til en selv om man vil "svare"/kommentere tilbage ... eller .... og om det så er på ens egen blog eller hos den der har skrevet
( vendes der tilbage til et indlæg når det er læst ?????)
lidt rodet skrevet - håber det er til at forstå ....
kh marianne

Lydert sagde ...

Hej Karen!

Jeg følger troligt din blog, ogte flere gang om dagen, og jeg har også brugt nogle af dine DIY'er. Tak for en god blog med mange gode indlæg

Unknown sagde ...

Kære Karen
Fornøjelsen er HELT på min side ;-)

små hverdagssysler sagde ...

Hej Karen
Du har en fantastisk blog. Jeg suger til mig - og tak fordi du deler ud. Det jeg rigtigt godt kan lide ved din blog er også at du er så positiv.
God aften.
MVH Jette

Menannes- Mojo sagde ...

Hej Karen
Jeg læser med hos dig hver dag og det har jeg gjort i et halvt år. Jeg er ikke selv særlig god til at få lagt indlæg på min blog og endnu dårligere til at skrive kommentarer på andres. Men jeg elsker at læse rundt omkring og du, men din side giver mig mange dejlig stunder. Du er bl.a direkte årsag til at jeg har fundet hæklenålen frem igen. Mange tak for det! Bliv endelig ved.
Kh Marianne

Fru Larsen sagde ...

Jeg læser med hver dag. Syntes du har så mange gode kreative ideer, som jeg har haft stor fornøjelse med at fremstille. Desuden har du mange gode betragtninger af livet.

Signe sagde ...

Og tak til dig for at sprede glæde og inspiration

Else Marie sagde ...

Hej Karen.

Jeg kigger forbi mindst en gang daglig. På mit arbejde fortæller vi en god historie/oplevelse til vores middagsmøde. Jeg får mindst 2hver dag. Dit indlæg er den ene. Ja det er op til os selv at Lave en god dag.

Merete sagde ...

Kigger næsten dagligt ind hos dig og nyder din opfindsomhed. Suger til mig og lægger også af og til en kommentar ...
Bliv endelig ved ;0)

Barbara sagde ...

Det er os der takker!!! Du er en fantastisk inspireende kvinde, som bringer såmange kreative projekter frem i én. Dejligt vi har dig i blogland!

mimmi-leone sagde ...

Nydelige roser, mangler bare duften.

Ønsker deg en fin kveld!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Anonym sagde ...

Kære Karen.

Jeg læser/kigger på din blog hverdag, somme tider flere gang.

Super dejlig blog, masser af god ideer og tips.

Lav en god dag.

KH.

Iben

Rikke sagde ...

SELV TAK! Din blog er inspirerende, spændende og hyggelig og jeg elsker at følge med her.
Kh Rikke