torsdag den 23. september 2010

Skal forbi butikken efter arbejde....

Efter flere af dem her.

7 kommentarer:

Julia Hausfrau sagde ...

Jeg har tænkt på noget. Kunne du ikke få de kære søstre til at producere kasser, som man hænge på væggen? Forskellige størrelser og så bare i rå træ, så man selv kan male/tapetsere. Lidt a'la dem de har i butikkerne, til at have deres varer i. Det ville være et fedt alternativ til bogkasser og sættekasser. Tak :)

Anita Tørmoen sagde ...

Koselige soppservietter:)

HanneZ sagde ...

Ja, selvfølgelig skal du forbi butikken idag! En klar selvfølge! -Der er jo svampe på. Det er næsten svært at skulle leve uden sådan nogle fine nogen, men det er lidt en skam at de skal smide ud efter brug... Ka' du ikke få lavet noget længere holdtbar, med de svampe på, måske? ;-)

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Det skal jeg da også i morgen efter at have set de fantastiske svampeservietter - de er skønne.

Frk. Høiriis sagde ...

Jeg er bare så enig med Julia... Har tænkt på det så mange gange jeg har været i Søstrene Grene! Nogen gange vil jeg gerne købe deres inventar også :)

Susan sagde ...

Enig enig med Julia. Så go en ide. Har tit kigget efter sådanne. Har faktisk selv tænkt på at lave nogen ;O)
Go tanke Julia.
Arbejde engang i TIGER, da fik jeg lov til at tage deres kasser med hjem. det er så en del år siden, så de er væk, kunne ellers godt ha brugt dem nu ;)

Thinkingspace sagde ...

Jeg var forbi forleden dag. Det er altid en fornøjelse at gå på opdagelse ved Søstrene. Jeg havde håbet lidt på et kludetæppe i Havblik-farver, men min lokale Søstrene butik havde desværre ikke fået det hjem - heldigvis havde de meget andet, der kunne friste. ;-)