tirsdag den 28. september 2010

13 år til fætter Højben

Hvis jeg nogen gange skulle være i tvivl, så må jeg sande at jeg er ret godt gift.
I dag kom jeg hjem til den skønneste suppe med frisk ristede brød croutoner.
Hver dag er det pindsvinet der laver aftensmad. Jeg er i grunden ret heldig ikke?


I går havde vi været gift i 13 år pinsvinet og jeg.
Til alt held skrev min tidligere assistent TIL LYKKE i en mail på arbejdet.....reddet....jeg nåede at minde pindsvinet på det før han selv huskede det.
Tak for hjælpen søde assistent.Tænk at du passer dine "forpligtelserne" som assistent 5 måneder efter jeg rejste.... :)

8 kommentarer:

Home by Bianca sagde ...

Tillykke!

Henny sagde ...

Tillykke med dagen.

Vi fejrede vores 13års bryllupsdag med spisning ude i går... En tradition vi holder i hævt hvert år.

Anonym sagde ...

Tillykke :)

- sagde ...

That is a good number after all!

Mette Houg sagde ...

Tillykke til jer begge!

mimmi-leone sagde ...

Gratulerer med bryllupsdag!

Ønsker eg en nydelig uke med hilsen fra Mimmi-leone

HandmadeByMalle sagde ...

tillykke med dagen....

og hvor bliver du smart med dit nye tøj i de sorte pink farver!

jeg skal lige spørge dig angående dine andefødder sko...er de store i størrelsen eller små.
bruger du den samme størrelse i ande fødder som i de andre sko?

vil bare lige forhøre inden jeg selv bestiller her fra den anden side af atlanten.

tak....

malle

Anonym sagde ...

Tillykke.

Iben