onsdag den 8. september 2010

Kig dig omkring i mit hjem

Velkommen i vores hjem.
Kig dig omkring.
Tror du her er farverigt?


Lysekronen er et arvestykke fra min farmor og farfar.


Pendlen er en industrilampe der var orange...som blev sprayet hvid.
Familien er samlet på væggen.


Hverdags stellet fra min farmors køkken.


Farmor og farfars kors, en ikon og min mor som spejder.


De fine gamle møbler fra min farmor og farfars stue i præstegården
.

Arvedåsen og købedåsen side om side.

Chesterfield sofaen

Alt i natur, hvid og sort....hvem skulle nu tro det?
OK, her er mere farvefuldt, bare ikke lige på de her billeder.
Har du det ikke sådan, at når du kender nogen, (altså bare sådan lidt)
så tror du, du ved hvordan de bor?

Hyggeligt du ville "lege" med.

11 kommentarer:

En fugl i hånden sagde ...

Hi hi, tusind tak for kikket! gennemført og stilrent, må jeg sige!

Jeg havde nu faktisk luret, at du ville bo noget i den retning og med de "farver".

KH Helle

HEKSEN sagde ...

Tak for indblikket. I har vel nok mange smukke ting. Umiddelbart svært at forestille sig, hvordan det går i spænd med pink neon. Hvor mange m2 har I? Virker stort.

My Lovely Things sagde ...

Ja Karen ! Du bor så snyggt.
Kika in till mig så får du se min tavelvägg!

kram Anna

SiriR sagde ...

Det ser da så hyggelig ud! Er vild med dine gamle møbler, og ekstra sjovt når de er fra din familie:)

-og jo jeg havde måske forestillet mig at der var mere farver, hi, hi!

My Lovely Things sagde ...

ja hittade bilden i en Butik innan Gjen!

jag blev så oerhört glad för den!

jag hade nämligen en likdan tavla fast i mindre storlek som min farmor hade haft i sitt sovrum!
kram

Marianne sagde ...

hej Karen

Smukt ser det ud :)
Ku´forestille mig at du har samlet de farverige ting i små "klaser" :)
rundt i huset - måske :)
kh Marianne

***Hos Mutter*** sagde ...

Ja, jeg er overrasket. Troede, at alt var plin plan neon farvet lige nu hos dig ;)

Men jeg kan se, at du holder af at indrette dig lækkert.

Frk. Ranke sagde ...

Tak for kigget, elsker at se hvordan andre bor. Hm havde også troet at der var flere farver, men det afhænger måske af hvordan billederne bliver taget.. Det kan være der er nogle farver i gemmerne:-)

Karen Klarbæk sagde ...

Farverne er fjernet fra deres vandte placering inden jeg tog billeder.... derfor.
Det var mest for sjov.

Finurligt sagde ...

Hvor er det dog lang tid siden, at jeg har kigget forbi hos dig. Det er også det job skyld! Jeg har alt for travlt og gider ikke computeren, når jeg kommer hjem... Men med en overskrift som denne, var jeg nød til at kigge forbi. Hvor er dit hjem bare lækkert og personligt :-)

Atelier John F. Clément sagde ...

Lækkert og stilfuldt som altid, med små overraskelser ind i mellem ;o)
Glæder mig stadig til at se de modetegninger ved lejlighed ;o)
God weekend til dig og familien, når du når dertil.
Knus