fredag den 24. september 2010

Jeg kom til....





At købe denne skønne jakke/trøje fra Odd Molly i dag i Bahne Horsens. Heldigvis vidste jeg ikke at katten havde dårligt ben og måtte til dyrlægen da vi kom hjem. Den sag kostede nemlig 1400 Kr i dyrlæge regning. Benet er heldigvis ikke brækket, men han er på smertestillende og må ikke komme ud i 14 dage.

Ahhhhh det er weekend. Genboerne kommer og spiser og spiller kort om lidt.
Og så må I holde øje med kommentarere fra min mand på det tidligere indlæg om mine prioriteter....han mener han bare MÅ kommentere nu :)

6 kommentarer:

Karin sagde ...

Super lækker trøje. God bedring med katten.

Lissie sagde ...

Gratulerer med lækker jakke!
God bedring til katten!
God weekend!

Marianne sagde ...

super lækker jakke :)
- den var jeg nok heller ikke kommet forbi uden at købe :)
go bedring med katten
og go aften med naboerne :)

Jane Lerche sagde ...

Den er da også lige dig, Karen :-)
God weekend.

Miv sagde ...

Lækker trøje! Garanteret fantastisk til årstiden :-)

God bedring til den lille missekat, og hav en god weekend...

***Hos Mutter*** sagde ...

Skøn trøje !!

Et godt tip Karen: Køb kun sorte trøjer - så opdager de aldrig, at du har fået nyt.... altså mændene ;)