torsdag den 2. september 2010

DIY, dine egne kasser

For længe længe (rigtig længe) siden, viste jeg maling fra Flügger i 2 farver, afstemt efter en Kusmi tea dåse.
Kan du huske det endnu? Ellers kan du se indlægget HER.
Jeg lovede at vise hvad den fine maling skulle bruges til.
Her er en del af resultater. De er da blevet ret fede de kasser ikke?
Det er alle 3 nogle træ æsker vi har fået med chokolade i.
Ellers kan samme type balsa-træ æske fås i ubehandlet udgave i Søstrene Grene p.t. og så er det jo bare maling der mangler....nåh ja, og tid og flid :)

5 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Fine kasser i dejlige farver!

Christine C sagde ...

Skjønne, skjønne farger til flotte kasser :)

hanne ewald sagde ...

de pæne !

Anne sagde ...

Hej Karen,
Jeg er ny, men ivrig læser af din blog. Som nybegynder inden for krea-faget er din blog en fantastisk hjælp, så mange tak! Jeg har allerede adskillige af dine DIY's på min to-do liste.

Mvh Anne aka. Krittewitt

Agnete sagde ...

Hej Karen
Jeg læser altid med på din blog og bliver dejligt inspireret. Jeg får dog ikke lavet så meget som jeg gerne ville og ikke i nærheden af hvad I kreakvinder formår! Jeg har dog et maleprojekt på programmet og er meget vild med den fine farvekombination på dine æsker. Jeg elsker alle tre farver, men den smukke lyse lyserøde farve vil være helt perfekt til min datters kommode. Vil du mon dele farvekoden til den også?
Mange hilsner
Agnete