torsdag den 30. september 2010

"Fæt...Karen højben" har været heldig igen. UPDATE

Jeg ved ikke hvordan det kan lykkes mig? Men jeg altid heldig.
Ikke i kortspil og bestemt heller ikke i Lotto, men så i livets-give-gave-leg da, der er jeg nok
det mest heldige og forkælede pigebarn der findes.
Til alt held sætter jeg også pris på det. Ellers var det da endnu mindre til at holde ud ikke?
Forleden da jeg holdt hæklekursus, fik jeg denne skønne gave endda af designeren selv.
Rikke/Søslerier er ikke bare en sød pige, hun er også en rigtig rigtig dygtig smykke/designer.
Jeg mødte hende første gang, da hun uden at have en blog, kom til multikreativt blogtræf i foråret opfordret af sin søster, som havde været til hækletræffet i Odense.
Tak til Mama-T fordi du sendte din søster i min retning.
Og tak søde Rikke for de skønne øreringe.
 UPDATE: Rikke har også denne skønne blog med kun sit smykkedesign:

7 kommentarer:

by myr sagde ...

Good things comes to good people...

Det kan vist beskrives så kort:-)

Kh. Malene

PS. Kan godt forstå du er glad for øreringene, de er virkelig lækre!

Sofie Legarth sagde ...

Heldige kartoffel, hvor er de fine!!!

Anonym sagde ...

Altså - det er jo blot min ydmyge måde at sige dig TAK på kære Karen... Fordi du er så smittende overskudsagtig, hjertevarm og hjælpsom! TAAAAAAAAAAAAAAAAAK!! ;)

Sidder lige nu med næsen godt begravet i portefolio-arbejde!!

(smykke-nysgerrig så se hér: http://designrborg.blogspot.com/ )

KirstenK sagde ...

Hvor er de fine...Fæt- Karen Højben

***Hos Mutter*** sagde ...

Så længe man påskønner det, er man ikke for forkælet.

mimmi-leone sagde ...

Kjempefine...gratulerer så mye!

Hilsen fra Mimmi-Leone

- sagde ...

Lucky indeed!