tirsdag den 14. september 2010

Ok, nu kan jeg ikke skjule det længere.....

Jeg købte denne skønne sardin-dåse-æske forleden i Søstrene i Ålborg.
Hele "humlen" for mig var, at prismærket ikke sad på forsiden. Min mand spugte mig undrende: "Er DU begyndt at spise sardiner?"
"Nej da"....."Du siger da ikke du bare har købt noget mad for at de skal smides ud igen vel?"
"Nej nej, jeg nyder jo at se på æsken"....
OK. Måske jeg ikke er helt normal? Måske jeg ikke kan skjule det længere? Grin bare. Det går ikke over alligevel :)

Emballage/mad samlingen vokser sig større..... jeg leder stadig efter flere gode "items". Kender du nogle super fede emballager til deko i køkkenet?

19 kommentarer:

SiriR sagde ...

Hi, hi:)
Superfin sardinboks, den skal da helt klart nydes, ikke spises!!

Josefin sagde ...

Saltå Kvarn har riktigt fina emballager!!!

La luz del norte sagde ...

Boksene med Kusmi te er mine "favoritt-mat-esker" til å ha stående fremme. De finnes i mange nydelige farger og innholdet er nærmest magisk synes jeg. Livet er for kort til å drikke kjedelig te! :)

Ønsker deg en fin dag!

mvh Solrsoa

La luz del norte sagde ...

www.kusmitea.com

:)

Sine K-J sagde ...

jeg kan ikke stå for mad-olie-flasker. Stod og savlede i REMA1000 over 3-4 forskellige flotte flasker.

Signe sagde ...

Jeg elsker frugt - frisk frugt. Jeg synes sådan en opsats med frugt er smuk. Fugt har ofte smukke farver.

Belinda sagde ...

Prøv Heksekosten i Silkeborg - de har så mange lækre ting med lækkert design

Ingeborg sagde ...

der er også de smukke olivenoliebeholdere som kan være meget dekorative

Menannes- Mojo sagde ...

Det kunne jeg altså finde på :-)

Anonym sagde ...

Ja da.

Prøv colmans sennepspulver

http://www.alverdensmad.dk/index.php?pageid=56&opskriftid=9544

som blot er en af flere favoritter.

lykke til

Lina Gaarde sagde ...

Jeg er ret vild med Pukka The's æsker. De fået i mange flotte forskellige mønstre og farver, og så er indholdet også ret "pukka"...

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for alle tips.
Colemans var lige gået i glemmbogen. Pukka og Kusmi har jeg (bare ikke på billedet).
Skønt I giver gode ideer....
TAAAAAKKKKK

Karen

Susanne sagde ...

Hej igen Karen æskesamler-i-sit-køkken-udstiller-med-glæde

og da også Tørsleffs vanilje sukker æske.....

http://www.alverdensmad.dk/am/produkter/?opskriftaction=readmore&product=9467

tænker også på en hel særlig lille krydderidåse med paprika

mange hilsner Susanne

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det er glimrende Karen, jeg tænker i øjeblikket over et indlæg om at omgive sig med smukke ting, eller ting man holder af og som giver en stor begejstring at kigge på, så det kommer meget forfriskende at se at nogle har det sådan, selv er jeg overbevist om at det bringer daglig glæde.
God dag.

Louise sagde ...

Det er sjovt, men den anden dag da jeg var i Søsterne G kiggede jeg netop også på selvsamme sardindåse og tænkte - næh sikke en flot farve og motivt. Jeg købte den dog ikke, da min køkken pt. er alt for fyldt med anden pynt.

I samme butik har sorte olien på en smuk gul dåse. Dem bruger jeg til når jeg har indkøbt krydderurter med potte, for så kan de leve lidt videre der, og faktisk se godt ud samtidig.

Cristine sagde ...

prøv at tjek:
http://www.minimega.dk/

Her kan du også printe små etiketter :-)

La luz del norte sagde ...

Og - nå kom jeg på en til: pastilleskene til Leone (ialienske drops/bolcher) :)

Vanilla sagde ...

Hej Karen

Hvor kommer de smukke saft-flasker fra? :-)

Vanilla sagde ...

Karen, hvorfra kommer de smukke saftflasker med blå låg?
Kh. Gunilla