fredag den 14. maj 2010

Fantastisk kreativ kvinde....og VERDENS sødeste fugleunger

Jeg fik en mail i går, fra en fantastisk kreativ kvinde. Desværre har hun ikke nogen blog, men jeg har fået lov at vise hvad hun har lavet. Heldigt for både mig og jer.

Jeg er vildt begejstret, selvom jeg ved at filtkuglerne er ved at være udsolgt hos Søstrene Grene i denne omgang. Men de kommer igen...og det kan jo være I er nogen, der har jeres nykøbte filtkugler liggende klar, som bare lige manglede en super god idé?


Her kommer en del af mailens tekst indhold:
" Nå, mine tanker gik først til at lave delikate bær på toppen af filt cup cakes til mine børnebørn, men fik så ide til disse ikke helt flyvefærdige fugleunger!
En stor kugle og 2 små, den en klippes ½, lidt filt til næb og hale og perler til øjne.
Jeg syede det på, men kan nemt sætte på med en limpistol."
Og jeg siger WHAU til ideen og
tusind tusind tak til Kirsten Fihl-Jensen
fordi du deler ideer med os andre. DU kan jo høre i kommentar feltet her, hvad de andre bloglæsere synes :)
Billederne er venligst udlånt af Kirsten Fihl-Jensen

11 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Super ide! Tak til Kirsten fordi hun deler med os!

tusindfryd sagde ...

SUPER kære, vil da også være et hit med lille ophæng i til vinduet og juletræet....

Tak for ideen.

KH

garn og glas sagde ...

Ja, de er da ikke til at stå for.
Tak for tippet til Kirsten.

Kirsten Søeballe sagde ...

De er super søde , så tak for tippet.
Mvh Kirsten

Sandie sagde ...

Super søde fugle. Vidste jeg skulle have købt filtkugler også. Tak for idéen :O)

Micha sagde ...

hvor er de bare super søde :) gid vi havde en søstrene grenes hernede.. alt er altid udsolgt når jeg endelig når i en suk...

Emma sagde ...

hvor sødt :)

Karen Klarbæk sagde ...

UPDATE Har lige været i Søstrene Grene i Herning. Der havde de alle filt ting endnu.

Karen

Quie sagde ...

Ihh hvor er de bare søde, og hvor er det dejligt når man kan dele sin kreativitet med andre..

Linnea skriver: sagde ...

Nu vi snakker om filt-ideer, kender du/I så denne side?
http://feltorama.blogspot.com/

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for tippet Linnea. Skønt site.