lørdag den 4. september 2010

Mest linkede danske blogs, som perler på en snor.


For ca. 1 år siden googlede jeg mit eget blognavn på en hotelcomputer i Brussel. Jeg opdagede derved, at jeg var nummer 99 på en liste over Danmarks mest linkede blogs. Forundringen var stor.
Men nu er de der som perler på en snor, masser af de blogs jeg læser dagligt. Og imens har jeg stille og roligt bevæget mig op ad listen.
Hvad nytte den gør sådan en top 100 liste er lidt det gode spørgsmål. Men om ikke andet kan man klikke og se nogle af de blogs man ikke kender. Og faktisk så er det via den liste jeg kan se hvem der linker til mig, så hvis du har været forundret over hvordan jeg har kunnet finde dit indlæg, så er det her svaret er.
Klik HER og se om din blog er på, eller find den yndlingblog du ikke kender endnu.

2 kommentarer:

Trillemor sagde ...

Hvor sjovt, tak for det:)

Marianne sagde ...

godmorgen Karen

Jeg er en af dem der har googlet
"dig" helt vildt mange gange :)
inden jeg selv blev blogger.
Du er nok en af grundene til at jeg sprang ud i det med blogningen.. :)
Din blog er bare helt fantastisk - inspirerende - flot sat op - rigtig gode indlæg - og dejligt mange med flotte billeder....osv.:)
jeg ku' blive ved :)
ikke uden grund at du ligger så højt på listen :) Du er min nr.1
kh marianne
ps. det med tiden under kommentaren
er da vist helt galt eller ....
kl.er 8.20 søndag hos mig :)