fredag den 17. september 2010

Kanelbolleopskrift pr. mail?

Mens jeg var på barsel for 10 år og igen for 7 år siden, lavede jeg alle mine opskrifter i computeren med billede ved og i samme format, nemlig sådan, at opskriften let kunne skæres til og være i min lille A5 ringbindsmappe i plastlommer. I begyndelsen blev alt sat fint op med rammer o.s.v., senere kom en ny cmputer til, og noget gik tabt (også af begejstringen)...Men nu er det så så mart, at vil du have min opskrift på kanelboller skal du blog sende mig en mail, så sender jeg dig opskriften vedhæftet og klar til udskrivning.
Du slipper altså for at sidde og notere.
Bestil gratis kanel-bolle-opskrift hos mig pr. mail HER. HUSK at skrive KANEL BOLLER i overskriften på mailen, så ikke hele fredag aften går med det.
Mine børn elsker den her slags kanelboller. Du skal huske at have havregryn, 1 æg og fromagefrais og perlesukker bl.a. ...ud over det du kan se på billedet herover.

Rigtig god bage week end :)

6 kommentarer:

Trine (groovy baby) sagde ...

Tihi - hvor skægt. Jeg bagte et læs kanel-boller igår til morgendagens børnefødseldage. Dog en lidt anden opskrift end din, kan jeg se. Kanelbollerne (og brunsvigeren) er det største hit og et must til fødseldage her!!

kram

Regnbue mor sagde ...

Hvor ser de bare lækre ud.. Jeg elsker kanel, så jeg har fluks sendt dig en mail, og glæder mig vildt til opskriften..

Og der er allerede skrevet havregryn og mandler på indkøbssedlen..

KH

Cristina

Anonym sagde ...

Ville det ikke være nemmere, hvis du bare uploade opskriften på siden, så du da fri for at bruge din tid på at sende mails rundt.

Karen Klarbæk sagde ...

Hej Anonym

Ville gerne se hvor mange der egentlig bruger det man sender ud for ellers kunne jeg bare gøre som jeg plejer.

Desuden har jeg ikke lige kunnet hitte noget, hvor jeg kunne lægge et document man kan åbne og skrive ud.
Måske du kender noget jeg ikke gør i blogger systemet?

Karen

Krull sagde ...

Jamen jeg er altid god for en gennenprøvet og helt igennem godkendt opskrift, så jeg hopper på vognen og sender dig en mail. Tak for gavmildheden! Og god weekend :-)

Helle sagde ...

Så strøg dine kanelboller direkte ind på toppen af vores bage-hitliste. For hver skøn kanel-himmerrigs-mundfuld sendte vi dig som lovet i går en kærlig tanke....uden at lyve, så blev det til rigtig MANGE tanker i dag ;-)
Endnu en gang TAK for opskriften!

Kh Helle