torsdag den 9. september 2010

Hvad er det der sker?


Onsdag aften kom jeg hjem kl. 22.00
Det har været en skøn dag hvor op ad bakke blev vendt til frihjul og medvind.
Aftenen gik med værkstedsaften i Århus for at lave ting til den lille basar i Højbjerg/Århus den 20. November.
(Wenche kommer også og du kan godt sætte kryds allerede nu).
Men det jeg egentlig ville frem til er, at jeg har siddet til 00.45 for at svare mails...gode råd, se min blog, jeg kan komme til hæklekursus om..., o.s.v.
Jeg får SLET ikke tid til at surfe rundt og se hvad der sker i blogland.
Ingen tid til kommentarer hos nogen og har det så været en god dag?
Jo for jeg nåede EN kommentar, den er for en god sag. Du finder den gode sag  HER.

2 kommentarer:

Anna Banana Butterhair sagde ...

Tusind tak for hjælpen! Min bror bliver super glad (han er manden bag sagen ;))

Maria Lind Heel sagde ...

hov.... hvad er det for en bazar herude i Højbjerg?
Og hvor bliver den afholdt henne af herude?
Og kan man komme med?