tirsdag den 7. september 2010

Nye gratis september hækle kurser


Så er jeg endelig klar. Ikke så klar at jeg har fået skrevet mail ud til dem der allerede har tilmeldt sig et mini hæklekursus hjemme i min stue her i September, men så klar at datoerne er her:

Hold I
Mandag den 20. September 2010 kl 18.30-22.00 og
hold II
Tirsdag den 21. September 2010 kl. 18.30 -22.00
Der er plads til 7-8 stykker hver aften og det er efter først til mølle princippet.
(Dem der allerede har sendt mail tidl. kommer i første række)

Kurset er gratis. VI hækler små lette begynder ting.
Der bliver mulighed for en opfølgningsaften ligesom de 2 første hold i August havde.
Tidl. deltagere er velkomne igen hvis de vil lære mere.

Der er endnu et par pladser ledige.

14 kommentarer:

Pia sagde ...

Det kunne være sjovt, men hvor er det nu lige din stue ligger :-)

morslille sagde ...

Jeg vil rigtigt gerne med på mandagsholdet ;O)
Hilsen Charlotte

Belinda sagde ...

Jeg er stadig klar og hvis muligt helst på mandags holdet :)

morslille sagde ...

Hvis jeg er så heldig at komme på må du vel hellere få min mail:
charlotte-c-andersen@hotmail.com
hilsen Charlotte

Pernille på 1. sagde ...

Der er vist lige lidt for langt for mig når jeg er her i Odense, ellers ville jeg gerne have været med :) jeg må nøjes med dine instruktioner. Da jeg var i Tante Grøn forleden hang der så mange af dine fine ting, vimpler og armbånd, dem har jeg kreeret og er mægtig glad for dem
Knus pernille

Anne-Mette sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt og super flot initiativ at åbne dit hjem:-) Desværre er der lidt for langt fra Kbh til Silkeborg for en enkelt aften.

Jytte sagde ...

Fantastisk initiativ Karen !!
Troede aldrig jeg ville sige dette men , æv jeg kan hækle ... og så kan jeg jo ligesom ikke tillade mig at melde mig til kurset :o)
KH Jytte

Anonym sagde ...

Jeg kunne også rigtigt godt tænke mig at være med. Men er det ikke langt fra Aalborg?

Therese sagde ...

Hej Karen ;) Jeg er stadig på, og vil meget gerne på tirsdagsholdet ;)

Agro sagde ...

Hej Karen!

Ja jeg vil jo også stadig gerne være med, det skulle gerne være om mandagen.

kh Anna-Grethe

Fru Usken sagde ...

åå d hørtes koselig ut:) hadde jeg bare bodd i nærheten så... men uansett må jeg bare si så snill du er som gjør det - åså gratis da!
klem:)

Karen Klarbæk sagde ...

Min stue ligger i Silkeborg.
For tilmelding send en mail:
klarbaek@vip.cybercity.dk


Karen

Camilla sagde ...

Hej Karen,
Jeg fik aldrig sagt tak for sidst :) Som første gang var det superhyggeligt - og meget lærerigt! Har ikke fået gjort mere ved flagene, men har lige lavet et indlæg om alle de ting, jeg har fået produceret efter du "åbnede mine øjne" ;) Det er skønt!
Til I der overvejer at melde jer til kan jeg kun varmt anbefale det :)
Håber vi ses mødes igen - om ikke andet i Stof og Stil ;)
Klem Camilla

Stine Raaholt sagde ...

Hej Karen
Holder du kursus igen i nærmeste fremtid... jeg prøver mig lidt frem med hæklekunsten, men synes det er lidt svært... så jeg har virkelig brug for et grundkursus...
er ikke stiv i det her med at blogge... men du kan eventuelt skrive en mail til mig, hvis det aktuelt med nye kruser ;o)
på forhånd tak
mvh Stine (str@cancer.dk)