mandag den 27. september 2010

Fede, flade, fodformede og fornuftige



Når jeg endelig beslutter mig for noget jeg vil gå med, kommer det som regel i stimer. Først en trøje i fredags. Så støvlerne her i lørdags og lige et par ting mere på vej hjem fra støvle indkøbet.
Jeg prøver ikke at undskylde det. Men faktisk sker det ikke ret ofte må jeg konstatere.

En smule fodformet og uldne er mine indkøb for tiden...Måske jeg bare skulle kalde det KREA-STIL? Så er det lidt lettere at synke al den fornuft.
Duckfeet støvlerne har jeg haft kig på længe......fede, flade og fornuftige. Me like:)

26 kommentarer:

Jeanette Hegaard Hansen sagde ...

DE ER SÅ FEDE!!
Jeg skal også have et par i sorte. De brune er også fede, så måske til næste år?
Er de store/små i størrelserne?

Belinda sagde ...

Iih hvor ser de bare lækre ud - hvordan er foret? Og kan Duckfeed købes i SIlkeborg? Synes nemlig jeg har ledt forgæves..

Hanne ... sagde ...

For mit indre blik ser jeg os vade rundt i de oprindelige andefødder på gymnasiet i ´76.
Tænk, at de kom igen, det troede jeg simpelthen ikke, for var der noget der var PIIIINLIGT i 80´erne, så var det sltså andefødder.

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Fantastisk fodtøj Karen, det køb kommer du aldrig til at fortryde, tværtimod vil du blive afhængige af dem, mit seneste indlæg handler netop om mine snart to år elskelige Duckfeet.
God Mandag.

Onkel Anne sagde ...

UHM plads til alle tæerne uden noget klemmer :)
Og så har de jo en fantastisk farve!

Trinekjr sagde ...

Hej Karen - du bliver så glad for støvlerne - jeg er vilde med mine:-)) Tak for sidst i øvrigt - det var super hyggeligt og fedt at få styr på maskerne;.)
Kh Trine Kjær

Annchen sagde ...

Åhhh... De er så fede - jeg vil SÅ gerne ha' nogen til den her sæson.. Hvor køber man 'bedst'..?:)
Ha' en dejlig dag..
Kh Anne

Mia sagde ...

Åh Karen, det er lige dem jeg også skal have..bare i Vejle-modellen med uldfoer...Me like also!!
KH Mia

Ulla sagde ...

Åh, de støvler er for fede!! Jeg har den model og elsker dem! Drømmer om et par mere - model Århus :-)
Kh Ulla.

Små Stunder.. sagde ...

SUPER FEDE. Hvor kan de købes i Århus?

hanne ewald sagde ...

;0)

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for opbakningen til de skønne andelapper.
I Silkeborg forhandles de i skobutikken på hjørnet ved torvet.

I Odense har Salto sko i Vestergade dem.
Og jeg vil gerne have dem med foer...også

tusindfryd sagde ...

Me like too ;-)

Mama-T sagde ...

Jaaaa, de er så fantastiske :)
Tillykke med dine indkøb!

Linepigen sagde ...

Dine fødder bliver glade, Karen!!

bybjor sagde ...

Wow they are lovely!
I have the same but than in the light brown version.
In the beginning heavy walking because of the thick leather. But after a few weeks you never put them out again. Maybe I order for myselve a extra pair of the
Arhus boot they have them in jeans blue. Enjoy your nice boots!
Greetings,
Bjør

Trine (groovy baby) sagde ...

De er simpelthen så fede de støvler. Duer de også til en smal -fodet og -lægget pige (med tykke lår :-)?!

kram

- sagde ...

Just great. They look perfectly comfortable and I bet they will last a long time.

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Jeg har lige været i Valby - i genbrugsbutikken (Røde kors) på hjørnet af Valby Langgade og Mosedalsvej. Der stod et par næsten nye Dockfeed sko i lyst/naturlæder - superfede og endnu med prisen i 800,-. MEN desværre for mig i str. 39 og jeg bruger 37. Men måske er den en anden der læser dette og som bor i nærheden af Valby....
PS. lige er 27/9 - klokken 15.

Onkel Anne sagde ...

hvad kostede de?

Anonym sagde ...

I Århus er det FIGARO i Vestergade som eneforhandler - og jeg HAR lige fået mine flade, fede, forede 'fødder' ;) Jahueeeeeee...

Mette sagde ...

Uhh de er så fede, jeg ønsker mig dem også:-)

Fluesvampen/Lærke sagde ...

Ja, det glemte jeg lige: 128,- eller var det 118,- Næsten ikke til at holde ud :-)

KATE ♥ sagde ...

Min eldste datter elsker også Andeføttene.
Det er pedagogstil, sier jeg til henne.
Hun holder på med en Master i Norsk.
Min lille datter er snart lektor.
( stolt mor)
Ha en flott høstdag , Karen.
Klem

AA sagde ...

Er andefødder små eller store i størrelserne?

Kent sagde ...

Ja de ER BARE fede ! Jeg har (endelig) fået købt mig et par lange Duckfeet Vejle.
Jeg ved godt dette er en gl tråd - men jeg synes det er urimeligt at udbuddet af lange støvler til herrer er begrænsedt af Duckfeet´s 2 modeller (Vejle & København) set i forhold til udbuddet til damer ! ja og de er kanongode og lækre at have på - min kæreste hun synes jeg har er råt look med dem på :) Så herrer kan også gå med denne fede støvle...