onsdag den 8. september 2010

On time?


For over 2 år siden indkøbte jeg disse knockdown kasser til Stof & Stil. Vi havde dem efterfølgende i butikken i riiiiiigtig laaaaaaaang tid. Det er den eneste "næsten umulig at sælge" ting jeg har indkøbt, i min tid som indkøber og jeg havde på fornemmelsen hvorfor.
Jeg så den type varer flere steder på den store Frankfurt messe i forrige weekend.
Stof & Stil har forlængst solgt deres ud.......billigt :)
Og nu, nu spørger rigtig mange der kommer på besøg, hvor jeg har dem fra.

Det lykkes bestemt ikke altid at være "on time" .
Har du noget du syntes var fedt flere år før det virkelig kom frem i butikkerne?

4 kommentarer:

Asli sagde ...

Ca. forår år 2000 ledte jeg desperat efter et par flipflops i samtlige skobutikker, matasforretninger mv. De var ikke til at opdrive. Det lyder jo lidt mystisk i dag, hvor man kan få dem skudt i nakken alle steder. Det kan selvfølgelig også være, at det var skobutikker i Varde og omegn, der ikke var så langt fremme... :-)

Mia sagde ...

Uh ja det kender jeg godt. Så sætter jeg mig noget i hovedet jeg bare VIL have, og så er det ganske umuligt at få det... meen jeg plejer ikke at give op, så enten må jeg selv i gang med at kreere eller også venter jeg længe nok, og så er det der :)

Men... de kasser der, er bare SÅ fede altså! Jeg spurgte til dem på din blog for ½ år siden, og er stadig æv over at de ikke fåes længere :)

Smil fra Mia

Heidi sagde ...

Jeg har "alltid" vært fascinert av bokstaver og skilt i innredningen...

Mirjam sagde ...

Ja, der er faktisk én ting, hvor jeg synes jeg var ude før alle andre. For efterhånden mange år siden blev jeg grebet af en vild fluesvamp - og siden er de poppet op alle vegne som lamper, ophæng, på tøj, på stof osv. Skønt for mig fordi jeg så kunne udvide samlingen, men også lidt sjovt... Det var så trenden jeg foregreb.

Kh. Mirjam