mandag den 6. september 2010

Trøste plaster

Lige i dag har jeg brug for "plaster på såret".
Jeg synes jeg kæmper, arbejder og lader verden ske som den skal omkring mig.
Alligevel er det nogen gange rigtig meget op ad bakke.
Jeg vil rigtig gerne være med og gøre en forskel, men bliver en selvfølge her og der og allevegne hvor jeg bevæger mig.
Kender du fornemmelsen?
Her er plaster vi kan få på såret så der bliver lidt mere "cirkus"over livet.

For husk det er op til dig...og mig
 Lav en god dag

17 kommentarer:

bare WUNDERBAR sagde ...

Årh det er fint.. Hvor har du mon købt det henne? Er sikker på at mine unger (og mig, når jeg trænger til et plaster på såret, for jeg kender nemligt godt den feeling..!), vil heles hurtigt med den slags cirkus plaster...

DiSign-Keramik sagde ...

Hvor er det sødt.

Else Marie sagde ...

Ja jeg kender godt fornemmelsen, og hvor er det bare vidunderligt, når der kommer plaster på såret!

Asli sagde ...

Nogle gange er det gode arbejde bare op ad bakke, det kender jeg godt. Og det føles surt. Men der er forhåbentlig også sejre at glæde sig over og se frem til.

Jeg synes også, plastret er rigtig sødt og det passer perfekt til dine tidligere posts om lækker emballage.

Karen Klarbæk sagde ...

Plasteret er fra:
www.oenskefe.dk

Koster 39.00 dkk

Karen

Onkel Anne sagde ...

Kæreste Karen
For mig gør du en forskel. Jeg holder af at komme på din blog hver dag og snuse. Og jeg glæder mig!!! til at møde dig til hæklekursus!
Men op af bakken kender jeg!
Her er en lille sang til dig
http://www.youtube.com/watch?v=Du_Hpbyrav8&feature=related

tusindfryd sagde ...

Kære du er ABSOLUT ikke nogen selvfølge!!! Du gør kæmpe forskelle uanset hvor du er.
Det er blot ikke alle der har øjnene åbne her i livet og formår at gribe en chance som dig ;-)

KH

Pi Andrea sagde ...

Ja jeg kender i den grad den følelse... :o(
-fine plastre :o)

Margith sagde ...

Kære Karen!
Af og til er det bare sådan, men følelsen er træls, på godt jysk :-)
Plastrene er supersøde.
Lav en god dag.

Unknown sagde ...

Kjære Karen, du gir så mye av deg selv hele tiden og du er kjempesterk. Da blir det til at mange bare nyter din inspirasjon uten å tenke på at gi noe tilbake. Godt med et vakkert plaster i en sådan stund, det er da bedre enn ingenting. klem fra meg. :))

Fabrikken sagde ...

Så søtt plaster...ser ut som de hjelper både mot det ene og det andre :)

Ha en fin dag :)

SiriR sagde ...

Du er helt klart en man husker og som man lægger mærke til:)

Men lidt plaster og cirkus kan vi vel alle bruge indimellem!

Unknown sagde ...

Nej hvor er det dog fantastisk det plaster! Det vil desværre ikke holde længe hjemme hos mig, da min datter er plasteroman :-D

bybjor sagde ...

That's funny I took yesterday a picture as well on my blog of this wonderful circus plasters! I bought it at the webshop of "Made by Gup" in the Netherlands.
I follow your lovely blog.
Bjør

Unknown sagde ...

Skønt plaster :-)
Og et knus til dig du brave kvinde :-)

oklyous sagde ...

Jo op ad bakke, kender jeg lidt for godt! Men ved tilgengæld også at det ikke altid er sådan - Og burde slet ikke være sådan!
Men der skal vel også være plads til en dårlig dag indimellem...det er hvad jeg siger til mig selv ihvertfald;)
Håber det kun er kortvarigt!
Solen skinner:)

PUK sagde ...

Jamen, sødeste Karen. Du er altid så positiv og gavmild. Hvis der er nogen, der ikke sætter pris på det, kan jeg godt forstå at du bliver ærgerlig. Op med humøret. Du gør en forskel for mig og mange andre HVER DAG.
Et cyberknus fra Puk