torsdag den 2. september 2010

Hvad gemmer gemmerne?


Gårsdagens foto session og deraf følgende omrokeringer satte gang i jagten på det skønneste fra gemmerne.
En sommerfugle-arvedåse fra min farmor.
Jeg må indrømme at det snart ligner en seriøs ny samling.
Vis dine skønneste gamle (eller nye) kagedåser på din blog, og send et link i kommentar feltet hos mig i morgen eftermiddag, hvor jeg viser lidt af min samling frem.
Jeg ville nemlig ELSKE at se andre bloggeres kagedåser eller kagedåse samlinger.
Er du med på den?

7 kommentarer:

Joan sagde ...

Elsker også kagedåser...så er med på at vise mine yndlings frem http://fruchristensenshverdag.blogspot.com/2010/09/mine-kagedaser.html

bellanutella sagde ...

Uhhh...er også vild med kagedåser af den gamle skuffe. Er ret sikker på, at jeg har en med blomster der matcher din med sommerfuglene....fuldstændig faktisk. Ej hvor sjovt....billeder. Hmmm...det må lige blive når jeg får tid i et tæt pakket skema :-S
Mvh Tina

Lissie sagde ...

Mine kagedåser er rett så nye. Men jeg skal nå følge med her. For jeg elsker gamle kagedåser. Håper det blir mange bilder etter hvert :)

Anonym sagde ...

jeg skal da lige finde mine frem ved dagslys og så fotografere ;)

Marianne sagde ...

er med på ideen -har dog ingen gamle- men ser lige hvad der dukker frem fra gemmerne :)
kh marianne

Ditte Marie sagde ...

Jeg har også for ganske nylig vist dåser frem på bloggen. Både nye og retro-gamle. :)
www.finkeline-finkelot.blogspot.com

Rikke R sagde ...

Spændende at se hvad folk har. Min lille samling er også kommet frem:-)