onsdag den 22. september 2010

Jeg har ingen webshop...

Men sælger i stedet de ting jeg laver i en basarbod i Antroposofisk Hus på Højbjerg torv (ved Århus) den 20. November 2010. Så sæt kryds allerede nu, hvis du vil komme til julemarked og købe af de ting både Wenche og jeg laver.
Overskuddet går udbeskåret til en Rudolf Steiner børnehavegruppe og Antroposofisk Hus på Højbjerg Torv.
Og er du nysgerrig efter at vide hvad Antroposofi er, kan du læse om det HER
Lanterner som dem på billedet kan købes på Julemarkedet.

4 kommentarer:

Loppe-shoppe sagde ...

Nu kommer jeg til at savne Århus endnu mere... Efter 10 år på Fyn...

Helle Nørremark sagde ...

Kender du tidsrummet mere præcis?
Det er desværre min arbejdslørdag, øv øv!!

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg vil tro fra 10-16...

Anonym sagde ...

Så nydelig blogg du har ... ♥

kommer gjerne tilbake, klem til deg