onsdag den 15. september 2010

Sådan et sted vil jeg ....


Sidste år var jeg på besøg på i det fedeste drivhus hos nogle bekendte på Sjælland.
Besøget blev årsagen til, at jeg fotograferede noget af forårskataloget hos Stof & Stil på location.

Det er et genopbygget industri drivhus, med lidt ekstra lækre detaljer.

Faktisk, så drømmer jeg om at bo på landet. Så der er plads til drivhus og sø og frugtplantage.
Hvad drømmer du om?
Og hvad bliver det til?

PS. Du kan fortsat være med i min give away herunder.

5 kommentarer:

Margith sagde ...

Jeg drømmer om at have råd til "kun" at være husmoder :-)
Iøvrigt har jeg tænkt på dig idag, vi har pakket varer ud på mit job, bl.a. en bakke i bambus og neonpink.

tusindfryd sagde ...

Jeg drømmer om at bo langt ude i ingenting, en sø man kan hoppe i uden myg, en hønsegård og en ko, et lille men dejligt træhus med en gammel brændeovn, min mand kløver træ dagen lang jeg malker koen og henter æg ind, kat har vi også og så farver jeg selv uldgarn og laver strikkedesign.
Hvad det bliver til? Absolut intet ;-))

KH

***Hos Mutter*** sagde ...

Jeg drømmer om et større hus på landet med 10000 m2, hvor vi kan have bier, gæs, får, katte og høns i en stor og dejlig samling.

Hvad det bliver til ? Ikke noget det næste år, for da går pengene til ungernes skole. Men derefter !!

Merete sagde ...

Tjae
haven er 5000m2 - huset 300 - flere udhuse og dejligt væksthus meen.......
drømmer om meget mere tid til at nyde det.....
tiden går så hurtigt og der er så meget man bare er skal gøre før der er tid til at nyde!

Julia Hausfrau sagde ...

Fantastisk sted!

Jeg drømmer både om livet på landet, og livet i storbyen. Den ene dag ønsker jeg mig et gammelt bondehus med stråtag, pikkende høns og en stor skøn have. Næste dag drømmer jeg om store værelser med højt til loftet, stuk og smukke trægulve, i en helt central lejlighed med stor altan eller lille have.

Det er svært at vælge...Og økonimien er hverken til det ene, eller det andet pt. ;)