onsdag den 29. september 2010

Oliven til emballage samlingen eller?



Jeg har haft en finger med i spillet denne gang....og disse skønne yndlingsdåser er blevet en del af mad sortimentet i Søstrene Grene.

1. grund til at de "røg i kurven" er helt klart de skønne emballager.
(ja, og det ved I jo jeg nærmest samler på).

2. Grund er da at de smager himmelsk. De gule har jeg kendt længe.
Priser fra 18.80 dkk til knap 26 dkk

3. Grund er da alle de fine ting dåserne kan genbruges til.


Jeg skal vist hamstre, så jeg kan lave DIY ideer med dåserne.

7 kommentarer:

Pia sagde ...

De ER meget dekorative. Jeg ville da byde en DIY velkommen - og så kunne jeg måske lave det sammen med mine børn, som bare vil det samme som mor :-)

Tak for en dejlig blog!

kh Pia

Annette sagde ...

Jeg sagde også HAPS straks, jeg så de røde dåser i går - har allerede nogle stykker af de gule rundt omkring herhjemme :o)

KirstenK sagde ...

De er dekorative, men de smager nu også ganske fortrinlige...

Stella Dea sagde ...

Du har HELT ret Karen. Oliven er skønne og mange af dem kommer i de skønneste dåser. jeg har selv haft nogle stykker til div stående ved grillen i sommer. Spændende at følge hvad du mon finder på at genanvende dine til.

Malene sagde ...

Vi er ikke de store olivenspisere, men har i mange år haft den grønne dåse som sukkerskål - netop pga. dens skønhed.
Kh. Malene

Anonym sagde ...

Jeg har været forfalden til indholdet i den grønne dåse i flere år nu :) De er bare SÅ gode! Og dåserne, jo jeg har da gemt nogle stykker, men jeg har da også smidt mange ud! Åh ååh - det skulle jeg vist ikke have gjort :) Jeg må i gang med at spise flere :) I Brugsen hos mig koster en dåse 27 kr... Hm!

- sagde ...

I love olives on pizza and also collect tins...very lovely.