søndag den 26. september 2010

Jeg er en vinder......

I hvert fald af denne nye CD fra Nikolaj og Piloterne.
HURRA...og tusind tak fordi det blev mig.
Den skal på ON lige om lidt og jeg skal i gang med at rydde op i min kaos-kælder.
Hvis du er rigtig heldig må du se før og efter billeder senere på dagen.
CD'en har jeg vundet i en give away hos Onkel Anne. Sjov og skøn blog i øvrigt og et besøg værd.
 Hun har nogle helt særlig fan-forbindelser, så mit eksemplar er signeret af Nikolaj selv...... Me like. Spændt på om pladen er "old school" som det jeg kender eller et nyt "pilotprojekt" fra Nikolaj og pilotvenner......


Tak Anne fordi det blev mig der vandt.

4 kommentarer:

Onkel Anne sagde ...

Selv tak :) Jeg håber, den lever op til forventningerne. Jeg har hørt singlen smil og den rykker!!!
Rigtig god rydde op lyst ;)

Marianne sagde ...

Hej Karen

Du er bare for heldig :)

Måtte lige på youtube og høre hans stemme .... -kan ikke huske om jeg har noget hylden med dem...
havde helt glemt hvor go´e de er .....
go´oprydning i kaos- kælderen-
det går sikkert som en leg til den musik .....
kh og go dag

tusindfryd sagde ...

Kære Karen Højben Klarbæk

Tillykke! Nyd den

KH

Eva sagde ...

Nej, hvor var du heldig. God søndag.