søndag den 18. oktober 2009

Katte i solskin

Katte har det bedst i en solskins stribe. Det bliver bevist gang på gang. Yngstebarnets lille kat har sovet i min ene filt tøffel i nat. Filt tøflerne finder du i Stof og Stils julekatalog. Katten er en gave i julestrømpen for år tilbage. Hos min søster i USA kommer julemanden nemlig ned gennem skorstenen julenat.

Den er da ikke til at stå for sådan en lille kluntet killing?


Og slet ikke når den vågner op lige i sin solstråle plads på gulvet.

Den levende kan også. Den elsker at sidde på fortrappen i det gode vejr.

God skarp søndags sol....uhm!
Man skulle være en kat.

Imens kattene nyder det gode vejr, laver jeg bolledej og vaffeldej. Sådan en søndag skal man da gå tur og drikke varm kakao....og spise vafler.....det må da være ved at være årstiden nu?

9 kommentarer:

tusindfryd sagde ...

Hvor er den bare kær vil så gerne have en kattekilling men min mand er ikke helt med på den ;-)

Unknown sagde ...

Sikke skønne billeder du har skudt af de søde katte :-)
Bestemt og helt sikkert - det er årstid for kakao, boller og vafler :-)

Camilla sagde ...

uhm - hvor lækkert. Håber I havde en god tur. Vejret har jo været perfekt :-)

Clemme/Trine sagde ...

Hvor lyder og ser det ud som en hyggeligt og dejlig søndag :)

PUK sagde ...

Sikke dog en flot og inspirerende blog du har! Det er dejligt at få gode idéer fra en der selv laver håndarbejde og tager smukke billeder. Sommetider køber jeg kreative blade og bliver skuffet, når der er så få idéer, man rent faktisk gider at lave. Ved ikke om du forstår, men tak for kigget:)
Venligst Puk

Birgitte sagde ...

Uhm, lyder hyggeligt hos dig. Bagte dine boller i morges. Blevet familiesucces;0)

Floh sagde ...

To bad that I do not understand ypur posts. But I like your pictures.. Thanks. Greetings frpm Berlin, Germany.

Ulla sagde ...

Åh, hvor en smuk kat!! Jeg er udpræget kattemenneske og har haft kat hele min barndom. Lige præcis den måde de kan sidde i en solstribe og bare NYDE er helt fantastisk.
Desværre er min mand allergisk overfor en helt masse - og uheldigvis allermest overfor katte, så jeg må leve uden - snøft.

Helle : sagde ...

Ej hvor den bare kær den misser, sikke en skøn farve den har ! Glæder mig utrolig meget til at hilse på dig på fredag :-)