søndag den 18. oktober 2009

Bedårende basar-engle

Jeg har fået lov af Wenche at vise hendes engle til jer. Men gå hellere ind på hendes blog og se resten af englene og alt det andet hun laver.

Englene er lavet efter Waldorfdukke principper. Og de kommer til salg på julebasaren på Steiner skolen i Århus. Til alt held ligger den basar jeg arbejder for på Rudolf Stiner Skolen i Silkeborg og den hun arbejder for i Århus forskudt i år. Vi er derfor begge to først i Silkeborg og weekenden efter i Århus. Så kig forbi...bare for at hilse på eller måske købe noget?

Jeg har længe vist noget af alt det jeg laver. Så denne gang skulle I se noget fra en anden.

Vi håber at se jer....Der er 5 uger til.

5 kommentarer:

Unknown sagde ...

Nydelige engler, liksom litt vage. Tiden flyr av gårde så det er bare til å begynne å reklamere. Ha en ny god uke. :-)

Maria sagde ...

Wonderful!!!

Floh sagde ...

Dear Karen, thank s for the link to Stoff und Stil - I like it a lot. Grüße aus Berlin

Karen Marie sagde ...

Ja de er godt nok fine, synd jeg bor så langt fra Århus :0)

Pialouise sagde ...

De er skønne de engle.
Hvilke datoer er det nu liiiige? Det kunne jo være man skulle foretage nogle gaveindkøb vestpå :)