fredag den 23. oktober 2009

Pink passion - nogle af dagens fangster

Det her stof kunne jeg bare ikke stå for i dag på KREATIVE DAGE i Fredericia. Det bliver lynhurtigt omsat til knapper og brocher.


Svigermor har haft travlt med at hjælpe med yo-yos til fingeringe. 40 Kunne jeg hente hos hende. Skønt ikke?

Og på vej fra messen var jeg lige forbi i "Den lille vinkælder" i Fredericia efter 1 dåse KUSMI SWEET LOVE.
Det kan godt være der er meget jeg skal denne weekend, men det er skønt og givende.
F.eks. kom en god blogven forbi og hilste på TAK HELLE! En anden fortalte hun læste min blog fast og rigtig mange ville ind og tjekke mit stribede halstørklæde ud.
Og Dorthe, min mands kollega, skrev i sidste indlæg om hvor mange armbånd hun har fået lavet.
Godt gået. Dejligt positivt.
Så lige nu er min verden lyserød. Det varmer med alle de positive mennesker verden og blogland heldigvis befolkes af..

8 kommentarer:

g u r o sagde ...

Jeg er såå glad for å ha funnet bloggen din, altså! Har jeg sagt det før? Hihi..

For et øyeblikk siden la jeg ut nytt innlegg på min blogg, og da brukte jeg bildet av armbåndene dine, men har linket klart og tydelig og på mange måter, så jeg håper det er greit! Hvis ikke skal jeg snarest fjerne det!

Det overrasket meg tidligere i dag å lese at du var Lumsk-fan. ;) Har ikke noe spesielt forhold til dem, men min mann liker dem godt, så vi har visst ganske mye liggende på mp3-spilleren...og han ble glad for å få vite om den nye plata. ;)

Kan jeg anbefale noe som kanskje er litt i samme sjanger? Sjekk ut Gåte! Rocka folkemusikk! Og dessuten vil jeg anbefale deg å se Trolltindene i virkeligheten! Ikke langt fra der jeg kommer fra...trollsk og nyyydelig!

Anonym sagde ...

Åh, jeg glæder mig til at kigge på messen imorgen. En skam du ikke er derude, suk. Så vil jeg i hvertfald også kigge efter det stof, hvilken stand var det hos??

har selv overvejet at prøve kusmi tea love, så må jeg ha købe sådan en. heldigt jeg bor i byen. Løber du tør siger du bare til så sender jeg gerne en med posten :o)

Kludemutter sagde ...

Hej Karen !!

Jeg kom desværer forsent til at nå at hilse på dig idag ;(
Fik afvide du er at finde i Fredericia igen på søndag .
Jeg er på Geilsk strikke cafe.

Mvh Yt

Dorte sagde ...

Hvilken fantastisk dåse. Nyder dagligt dine dejlige billeder og de skønne farver.
Dorte-duddellutte

Suzan sagde ...

åååhh så fint!!

Unknown sagde ...

Du giver så meget og derfor får du meget igen :-)

Unknown sagde ...

Så kjekt med mye fin energi rundt deg. Du er kreativ og positiv og det liker i hvertfall jeg. Ha en fin dag i din travle weekend. :-)

Randi sagde ...

Hej Karen!

Hvor er det fint det stof du har fundet. Hvilken stand fandt du det på? Jeg kommer forbi imorgen og hilser på jer.

Mange hilsner

Randi - Odense