lørdag den 17. oktober 2009

Kunstmarked i Odense

Næste lørdag skal jeg til Odense på min gamle Rudolf Steiner Skole. Man har arrangeret et kunstmarked for alle de elever der gik videre i kreativ retning efter skolen. Et fåtal har mulighed for at komme, men blandt dem kan nævnes: Tekstil designere, stand-up (Sebastian Dorset), Keramik (Anne Black....se lige link) nogle der laver kunst, klassisk musik m.m.


Da jeg arbejder med brugstekstiler (ikke specielt meget kunst) har jeg valgt at vise det. For ærligt talt, så designer jeg stort set ikke noget tøj - det fag jeg ellers er uddannet i.

Så i aftes syede vi (min mor er superhjælper) en hel stak ærteposer i de tekstiler jeg har designet for Stof og Stil. Sådan en lille nem måde at se, eller blive ejer af det jeg laver på.

Ud over det har jeg haft travlt med at hækle flag og svampe m.m. - for det repræcenterer jo det jeg laver.
Jeg er rigtig spændt på hvor mange der kommer.

Det foregår på LØRDAG (om en uge) på Rudolf Steiner Skolen i Odense. Lindvedvej 64. Odense S.
Fra 11.00-20.00 Entré er 20 Kr.
Velkommen hvis du er i nærheden og har lyst.

16 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder vildt spændende. Fed måde at vise dine ting på! Håber at se billeder fra selve dagen :)

Nina sagde ...

Elsker sådan nogle krea-markeder og synes dit bidrag er meget repræsentativt! Hvad mon man kan købe hos Sebastian Dorset? :-)

Ulla sagde ...

Hvor et dejligt arrangement og skønne ting du har fået lavet! Sebastian er en personlig ven af mig og min mand, og han er altså et utroligt sødt menneske og en fantastisk komiker. Du må endelig hilse fra Familien Svensson i Mainz, hvis du lige støder på ham :-)

Ulla sagde ...

Ha ha, Nina - ja, det bliver da spændende at se :-) Måske en Stand-up tutorial video? ;o)

Villa Ko sagde ...

Du har lavet mange af de stoffer jeg syr med for tiden :-) Bliv endelig ved med det. De er rigtig flotte.

Kludemutter sagde ...

Det lydder spændene med det markede.
Fine ting du medbringer ;)

Yt.

Rosanna sagde ...

Jeg kommer for jeg vil gerne se både markedet og skolen. Har en datter, der måske kunne have rigtigt godt af at gå på dén skole i stedet for den traditionelle folkeskole. Så tak for tippet og hav en god week-end

Unknown sagde ...

Det kan da kun blive en fantastisk dag ! Rigtig fine ting du har valgt at tage med - dejlige karen ting :-)

Unknown sagde ...

Kommer sikkert til å bli en fin dag. Bra måte å få vist dine ting. Forøvrig synes jeg stoffene dine er fine, klare og enkle. Jeg er veldig glad i stoff med skrift på.
Lykke til med denne dag, jeg håper du vil vise oss litt når den tid kommer. :-)

g u r o sagde ...

Så morsomt det er å se hvor flere av mine Stoff og stil-favoritter kommer fra! Herlig!

Og så liker jeg idèen med et marked med tidligere elever! Min datter går i steinerbarnehage, og vi er virkelig i tvil om hvilken skole vi skal velge når den tid kommer...Jeg lar meg påvirke av slike innlegg! ;)

Lykke til!

hanne ewald sagde ...

Aaargh - altså Karen så er du vel der hele dagen, og man får dig ikke at se, her på adressen.
Jeg tror ikke jeg helt kan overskue at kikke forbi, selv om det er ret fristende, jeg er bla. rigtig vild med Anne Blacks ting.
Det er den dag Finn vender hjem igen, så der skal jeg jo nok lige luge lidt ud - og jeg vil tro jeg er temlig flad den dag, efter 8 dage alene med ungerne + dealine/aflevering og tur til KBH ! Med alt hvad det kræver af planlægning m.v.

Karen Klarbæk sagde ...

Tak for alle de dejlige kommentarer.
Jeg bliver da rigtig glad når I alle er så positive på mine vegne.

Jeg skriver svar ved jer enkeltvis...

Karen

SOLSAUM sagde ...

Eg skulle gjerne teke turen innom, men turen frå Florø (Norge) er litt lang....

Men eg kan ta turen innom Stoff og Stil (på nett) for å få fatt på nokre av dei kjekke stoffa dine;.)

Lukke til og ha ei fin helg!

Grip dagen sagde ...

Så søte flagg du har heklet!
Det så gøy ut!
Jeg er glad i all slags håndarbeid og blir helt gal når jeg leser blogger. Jeg får lyst å prøve alle ting!
Men jeg må stoppe. Har visst nok å henge fingrene i som det er...
Jeg bruker all ledig tid i døgnet til håndarbeid. Det er sååå gøy.

Jeg har ei venninne som må være Stoff og stil sin beste kunde...
Ho syr masse klær og tilbehør. Ho kjører stadig sin scooter til posthuset for å hente maaange kilo stoff!
Nå skal hun stille ut i Skulehuset mitt, så nå må ho nok bestille enda mer...
Håper snart Stoff og stil åpner filial her vi bor. Har hørt snakk om det, men vet ikke når det blir.

Ha ei fortsatt flott helg.
Klem Marit

Tina sagde ...

Hej Karen :-)

Hvor er de ærteposer bare skønne!! Jeg har længe ville sy nogle til min datter, men kan ikke finde det rigtige at putte i....hvis ikke det skal være tørrede ærter. Hvad har du i dine?
Det lyder som et marked lige efter mit hoved - og du har valgt skønne ting at tage med.

Rigtig god fornøjelse :-)Gid jeg boede i nærheden...!!

Kh Tina

Jeannet sagde ...

Hej Karen.
Nej hvor sjovt du har gået der. Nu kan jeg ikke huske hvor gammel du er. Men både min mand og svorger har gået på den skole.
Min mand er født i 1968 og min svorger i 1966. Måske I sporadisk kender hinanden.
Min mand Jens Flesner havde vist en lærer der hed Poul og svorger gik i klasse med Mater fatman(Morten)
Men hyggeligt at du skal være med til deres julemarked og som altid dejlige ting du laver.
kh Jeannet