lørdag den 3. oktober 2009

Bedre emballage

Af og til støder man på ting hvor man tænker..."hvorfor er der ikke nogen der har tænkt på at gøre det sådan før?"
Forleden morgen blev min "tur cafe latte" serveret i et bæger med låg...så vidt så godt. Men selve bægeret var beklædt med bølgepap udenpå. Det er jo ikke alene dekorativt, men også varmeisolerende. Godt tænkt jer fra Detpak.
Derudover skal emballage kunne en masse. Det skal ikke mindst kunne opbevare indholdet optimalt men også kunne åbnes. Følg med i debatten om bedre emballage på Gigtforeningens hjemmeside.









2 kommentarer:

Jeannet sagde ...

Hej Karen
jeg kan ikke være andet end enig.
Samtidig er det jo faktisk dekorativt og et eller andet sted vil man gerne have sin kaffe serveret i noget der ser lækkert ud.
Jeg tror jeg må kigge nærmere på de bæger til mit lille kaffefirma.

Ulla V. sagde ...

Super godt emne du sætter fokus på. Emballage med omtanke omkring ydre og anvendelighed, er bestemt at foretrække...tænk hvor skønt det ville være med flere smukke designs på hverdags ting.
(Jeg ville gerne at ting var nemmere at åbne. Det har jeg virkelig mærket mange gange efter de skader jeg har fået i armen pga. diskusprolaps i nakken.)