lørdag den 31. oktober 2009

Skabet med mit lille univers

Lige her er det tomt. Mit nye skab. Netop anskaffet fra firmaet House Docter. Det er større end det ser ud på billedet, alligevel er det straks blevet fyldt af alt det der indgår i mit lille univers. Basarting der er klar. Udstillet i fine glas, så det er let at se om der er nok eller hvor jeg skal sætte ind.

Svampe og flag og en dukke Wenche har byttet med mig, så vi også har Steinerdukker med på basaren i Silkeborg.
Elefanter, champignon, armbånd og halstørklæder og buttede filthjerter på ranke.


Og foldede stjerner i papir til vinduer ligger ovenpå skabet, og under det er mine metal tønder med ærteposer, syede fugle og masser af farvede filthjerter.
Nu er det udstillet i stedet for at fylde i kasser i kælderen. Så kan jeg nyde det så længe det er mit. Lørdag den 28. November er der Basar på Steiner Skolen i Silkeborg. Kom og mød os der. Jeg har nemlig lavet en aftale med Wenche, så hun er med hos os, og weekenden efter er jeg så med på basaren på Steiner Skolen i Århus.

14 kommentarer:

DiSign-Keramik sagde ...

Hejsa
Hvor ser det fint ud. Rigtig indbydende at kigge på.
God lørdag aften.

Marie-Louise sagde ...

Ih, hvor ser det hyggeligt ud. Gid jeg kunne komme og hilse på, men der er lagt planer om jule-klippeklister med veninderne og deres børn...og så er det nok også lidt langt for mig. Bor i KBH.

Margith sagde ...

Hvor ser det flot og indbydende ud.
Håber i får mange besøg.

barnigjendesign sagde ...

Hei Karen
For et hyggelig skap, et sånt kunne jeg også bruke. Jeg følger med på din hyggelige og inspirereende blogg, er innom nesten hver dag.
Ha en god week end!

Unknown sagde ...

Hvor er det dog lækkert !
Sikken en basar I kan holde :-)

Inger Lises Verden sagde ...

Hej Karen! Hvor ser det bare godt ud.Flotte ting, du har fået lavet!

Pernille sagde ...

Fantastisk indbydende skab og indhold, søde elefanter.
Man bliver inspireret til at gå i gang selv, måske der kunne blive
fremstillet nogle svampe foran fjernsynet i aften.
Hilsen Pernille

KirstenK sagde ...

Lækkert skab du har erhvervet dig...kunne godt bruge sådan et, men er bange for der ikke rigtig er plads til det.

Mette Lykke sagde ...

Skabet, som blev et skatkammer..

Helle : sagde ...

Det ser bare så indbydende ud, når det bliver sat så flot op.

Forsat god weekend til dig og dine !

Pernille på 1. sagde ...

Sådan et vil jeg også have :);)

hvor er der bare rigtig mange fine ting i, det er helt skønt

Knus og dejlig søndag

FruE sagde ...

Rigtig god ide at have dine ting samlet på denne måde.

Frøken Nobel sagde ...

Hvor er det fint og også alle dine ting. Jeg blev straks forelsket i elefanterne. Har du en opskrift på dem eller kan de købes?

Jeannet sagde ...

Nøj hvor er det fint.
Vildt dekorerende.
Er det kun steinerfolk der kan komme med på de der julebazarer?
Jeg har endnu ikke nået din musikaward Karen, så du må endelig ikke opfatte det som jeg ignorerer den. Har bare haft meget at se til og så var den ikke så let som jeg troede da jeg lige havde et pat minutter i sidste uge.
kh Jeannet