fredag den 30. oktober 2009

Sikke farver...og solen stråler

Sikke en smuk efterårsdag det har været i dag. Gyldne blade og strålende sol.

Og sikke en pakke der kom i dag. Gyldne farver og jeg strålede som en sol.


Her ligger de så på rad og række mine CLOVER hæklenåle i rigtig mange størrelser. Min søster har købt dem til mig i USA (del af min julegave) efter fine henvisninger fra Liselotte og Mette. (TAK)
Og jeg kan afsløre at de er gode.
2 størrelser er allerede afprøvet i aften.

"Gyldne farver dag" er det vist i dag.

6 kommentarer:

En fugl i hånden sagde ...

Uha, sikke en dejlig gave!!!

Jeg står selv for at skulle investere i en portion hæklenåle indenfor ikke alt for lang tid. Hvad er det særlige ved de her Clover, som alle hæklekyndige nævner rundt omkring i blogland?

Helle

Unknown sagde ...

Jeg ser på disse herlige høstfargene, gulfargene og alle rødfargene selv nå for tiden. Spesielt når solen skinner på bladene er det nydelig.
Du er heldig så får slike nyttige og fine presanger. :-))

tusindfryd sagde ...

Hold op der er mange!!! Sikke en fantastisk julegave ;-) Har selv lige købt en 2,5 så nu har jeg 3 men er jo heller ikke såddan en superhækler som dig ;-)
Gylden fornøjelse ønsker jeg dig!

Birgitte sagde ...

Så fik du dem endelig. De er ikke til at leve uden for en hækler som dig.
Jeg ta´r jo til NY lige om hjørnet, så jeg skal også over købe dem.
God fornøjelse med dem.

Karin Grøn sagde ...

Sikke et smukt skovbillede. De Clover hææklenåle ser bare dejlige ud. De ligger garanteret godt i hånden. Der er nu ikke noget som godt værktøj.

Unknown sagde ...

Smukt !
Og Clover er altså bare bedst :-)