torsdag den 1. oktober 2009

Dumpling Dynasty...eller næsten...

Jeg blev gjort opmærksom på dette sy kit af min søde kollega Heidi i dag. Det var hende der fik Dumpling Dynasty pungen forleden, så hun ved jeg er fan af deres stil.

Det her er godtnok dagligvarekæden Nettos udgave til dkk 29,95 (incl. indhold) og til den pris er det da for fedt. Super gave til klasseveninderne til fødselsdag. Især for os, som synes at ALLE børn skal lære at sy og lave håndarbejde.
Jeg ville nu godtnok hellere ha' "the real thing".....den finder du her.


9 kommentarer:

Septemberliv sagde ...

I mandags købte jeg 3 æsker. Jeg mangler en lille syæske til skuffen i stuen (til små reparationer), en til min datter til adventsgave og en til en kollega, der altid mangler nål og tråd på jobbet.

Med mellemrum dukker der sjov og brugbare ting op til små penge.
Men "originalen" er nu også rap :)

Unknown sagde ...

Jeg synes også den er skøn og købte een , bare fordi... :-)
( Målebåndet er i en skøn grøn farve :-) )

Karin Grøn sagde ...

Hold da op den er smart. Jeg må vist se om jeg kan få min mand til at kigge efter den. Vi bor desværre mindst 20 km fra den nærmeste og de næste ligger ca 40 km væk, men heldigvis kan min mand købe, når der er noget jeg ikke kan leve uden og det ser det her ud til at være.

barnigjendesign sagde ...

Dette minner meg om tiden jeg studerte på Kunst-og håndverkskolen i Oslo. Vi handlet tøy, ting og Kinasko i en butikk som het Panda, den lå i den samme gaten som skolen vår. Kjempesøt syeske ,Kinanostalgi på det beste, Maos lille røde var det eneste rette. Et gammelt ord sier, at den som ikke var rød i sin ungdom har ikke noe hjerte, men den som ikke modererer seg i voksen alder, har ingen hjerne.
Ha en fin kveld!

Mona sagde ...

Hej,
Sikke fin blog du har og dejligt, dejligt, dejligt kreativt arbejde!!

Meget inspirerende!!

KirstenK sagde ...

Ja, det er rigtig "nuser" det sewing kit...

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg er jo i forvejen vild med originalen, så hvorfor ikke "gå amok" i Netto.

Tak for ros af bloggen Mona. Det er altid dejligt at høre når andre finder det man laver inspirereden for dem.

Jeg skal selv på jagt i Netto i morgen igen.....for ja (Losarinas mor) målebåndet er i en skøn grøn farve.

Bettina sagde ...

Sjovt nok skrev jeg faktisk også om Netto i en kommentar til dig forleden, da jeg faldt over indlægget om din pung. Personligt kan jeg nu ikke se nogen synderlig forskel på Nettos udgave og den hos firmaet selv - andet end farverne. Og prisen, ikke mindst! Nettos udgave koster i øvrigt kun 29,- :o)
http://viewer.zmags.com/publication/3a0a83ad#/3a0a83ad/34

Karen Klarbæk sagde ...

Det er da rigtigt...Nettos udgave koster jo kun 29 og jeg skrev 39...ups. Så meget desto bedre grund til at hente nogle flere....
Og sorry Bettina, men jeg havde jo ikke set HVOR godt den var lavet efter....

Karen