onsdag den 28. oktober 2009

Blomster til alle

Hvis blomsterne her var mine egne, ville jeg give dem til alle jer som gør mig glad. Jeg har set dem på quiltmessen i Birmingham og kunne ikke stå for at tage et billede. Nu kan I så få dem visuelt...bare til låns til nethinden, som har så godt af farver og som beliver sindet på denne ellers så mørke årstid.

I skal vide, at alle I bloglæsere der følger med her, og alle I mange mange mennesker der skriver søde mails og kommentarer beriger min dag. Jeg er efterhånden blevet klar over at rigtig mange som jeg bare elsker at få et lille positivt pusterum. Og det er lige det jeg har lyst til at skabe. Rum og plads til kreative tanker positive gerninger.
Der er sket så meget godt i den sidste uge. Det gør mig helt igennem GLAD & LYKKELIG.

Jeg elsker net-working, kontakt, udveksling af gode minder og gode ideer i en god tone og positiv stemning. Blogland er lige stedet for mig for her er masser af det.
En af mine allerbedste venner skriver når han afslutter et brev eller en mail: "LAV EN GOD DAG".
Hvor har han ret. Dagen og hvad den skal fyldes af, om det skal være i negativ eller positiv vinkel, det er kun DIG der er herre over det.

LAV EN GOD DAG...også i morgen.

13 kommentarer:

Belinda sagde ...

Sikke da et rigtig dejlig og positivt indlæg :-)

Unknown sagde ...

Jeg er enig i at det er viktig å gi positiv tilbakemeldinger og ha positive holdninger. Når dagene er så altfor travle er det ikke alltid like enkelt. Ha en fin kveld. :-)

FruE sagde ...

Også min tanke, rigtig positivt indlæg som smitter :o)

Annette sagde ...

skønne blomster og skønt indlæg .LAV EN GOD DAG ...den vil jeg huske, for vi er jo selv forpligtet til at gøre dagen god.

Hilsen Annette

Kludemutter sagde ...

En glad buket til et glad indlæg ;)
´
Yt

KirstenK sagde ...

LAV EN GOD DAG...herligt slogan

hanne ewald sagde ...

til hver en tid enig - med Lars? Gør mig umage for at efterleve netop det !
Karen, hvad med nytårsaften? Har sendt dig en besked på FB.

Helle : sagde ...

Tak for et rigtig skønt indlæg - og hvor er det sandt ;-)

Hvor var det skønt at hilse på dig "live", rart at have en stemme bag de skrevne ord. Håber vi ses til en anden messe engang !

Birgitte sagde ...

Det vil jeg huske, kloge ord.
Sidder lige her og nupper en af dine boller med et godt stykke ost inden, jeg vælter i seng. Sov godt;o)

Karen Marie sagde ...

Tak for den dejlige buket! Hvor har du bare ret! Det positive vælger du selv og dette univers kan i den grad berige en med troen på at det man går og laver i sit lille værksted, har en meget større mening end for en selv - dejligt. Det er virkelig et skønt univers af kreativitet.
Og tak for dejlige patchwork stoffer ;0)

Unknown sagde ...

Du har så ret .-)

Ulla V. sagde ...

Kære Karen!

Hvor har han ret din kære ven....det er i allerhøjeste grad op til hver enkelt individ at skabe sin egen gode dag.
Det budskab tror jeg du har taget til dig. :)

Jeg er utrolig glad for, at du er så ferm til at skabe rigtig gode dage her på din blog. Det er et pust af varme og glæde du sender ud - og ikke mindst masser af fantastiske tanker og ideer. Jeg værdsætter det hele højt. :))

Knus og en dejlig dag til dig,
Ulla :)

kreativekreationer.dk sagde ...

Jeg blev helt glad idag da jeg så billederne (igen) af de fine blomster. De har de dejligste farver og passer helt til de spinkle solstråler der brænder sig ned i min have lige nu. Jeg vil nu gå ud i verden og lave en god dag....

V/ Katrine