mandag den 12. oktober 2009

Hæklehus

Der kommer hele tiden skønne nye mennesker i vores blogverden. Rigtig mange har rigtig meget at byde på.
F.eks. har jeg opdaget at Sarah/MissDandylion syer på bestilling. Og det har jeg benyttet mig af.

Jeg venter jo på mine CLOVER hæklenåle fra min søster i USA. Hun siger at hun har fået dem købt på e-bay. (Tak "syster" )og de er på vej over atlanten. Og i dag kom så det hæklehus jeg bestilte for kun en uge siden.


Sirligt og flot syet. Stoffet valgte jeg selv at sende til Sarah, da jeg gerne ville have det lavet af stof jeg selv har designet og farvesat. Mit avis print har nummer 813419 og koster 49,95 pr. meter. Svampestoffet har nummer 850479 og koster 54,95 Kr. pr. meter i Stof og Stil.

Og nu venter den ene hæklenål jeg har lånt så på de andre der skal komme, med fødselsdagspakken til min yngste datter i begyndelsen af November.

Sådan ser det ud når det er lukket.


Og man er vel proffesionel? Sarah havde sendt en lille lommetørklæde holder til tasken med.


Man skulle næsten tro hun havde kigget i min taske og set hvordan den uskønne plastikpakke suser rundt.

Og priser? Det spørger du da Sarah om når du bestiller eller kigger på hendes hjemmeside! Det er bestemt ikke for dyrt!!!!!

10 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvor er det fint. Det bliver godt , når de andre nåle kommer, for den ene ser noget ensom ud i sit hus :-)

Anonym sagde ...

Nej hvor er de altså fine de der, er vild med svampestoffet. Den har en gladelig varm farve.

Clemme/Trine sagde ...

Ih hvor lækkert :)

Anonym sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
tusindfryd sagde ...

Flot arbejde Sarah og tilykke Karen en hæklemoster som dig skal da bare have et hus til de fine nåle ;-)

Nina sagde ...

Hej Karen! Helt uden for dagsorden: jeg har tagget dig til en lille leg, hvis du har lyst at lege med :-)
Hæklehus - det er altså et helt skønt ord! kh Nina

kundskabogkaos sagde ...

Dejligt at du er tilfreds med det! :) Må jeg gerne bruge et af dine billeder til min blog?
Knus

Anonym sagde ...

Hej Karen.
Har fulgt din blog i små 14 dage og nu må det være på sin plads med en lille hilsen. Jeg er dybt fascineret over din helt igennem fantastiske blog og alle dine skønne og kreative ting du viser.
TAK fordi du deler.
Hilsen Bettina

KirstenK sagde ...

Smukt hæklehus, en god praktisk ting at have...

Unknown sagde ...

Det var et fint sydd heklehus av dandy....dandert med dine flotte stoffer, snakk om fint samarbeid. :-)