torsdag den 8. oktober 2009

Den sidste kop the

OK OK Jeg indrømmer min the dåse er meget lille. Det er derfor ikke helt uventet at jeg nu er i gang med den sidste kop the.....ihvertfald fra den lille dåse.

Lige netop KUSMI TEA LOVE er blevet en favorit. Jeg købte min første dåse i
Den lille vinkælder i Fredericia i sommer.
Min grandkusine og hendes mand har denne skønne rustikke og MEGET MEGET smagfulde butik. Og skal du se noget rigtig lækkert skal du se det store gamle grønne skab med ALLE Kusmi dåserne.....jeg er sikker på du også vil elske det.


Jeg har i hvertfald en god grund til at slå et smut fordi....og jeg er til alt held på Kreative dage i Fredericia 23.-24. og 25. oktober. Jeg er på arbejde på Stof og Stils stand fredag og søndag.
Ses vi?

Tak for alle de skønne kommentarer til Ida Katrines lille bestillingsseddel.

Hun er 6 år kan jo faktisk godt hækle. Det tager bare lidt tid når det skal blive fint. Og hun skulle jo nødig miste modet.

Jeg ønsker for mine piger, at de skal elske at bruge deres hænder. Det giver lykke!

5 kommentarer:

Tine sagde ...

Det er en virkelig stor både glæde og lykke at kunne bruge sine hænder til at fremstille noget kreativt. :-)

g u r o sagde ...

Så fin blogg du har! Jeg kommer nok til å følge med her! -og så var det morsomt å "treffe" damen som har laget de fine soppstoffene og sånt! :) Liker det!

Lykke til videre!

Karen-Lise sagde ...

Din blog er altid spændende, og jeg følger jævnligt med, men når ikke så tit at få skrevet en komentar. Hvor er det herligt, at pigerne også kan li' håndarbejde, For mig er det noget af det mest afslappende. Har ikke glemt havd jeg tidligere "luftede" ang. mønstre, du hører nærmere. Jeg er fuld af beundring for alt det du når og alle dine fine ideer.
Hilsen Karen-Lise

Ulla sagde ...

Åh, lige præcis DEN te er også min favorit!! Den er bare så god :-)

Unknown sagde ...

Jeg vil prøve den kusmi love- bare for dåsens skyld :-)