søndag den 11. oktober 2009

Nattens værk

I går var jeg et smut i Århus efter nyt grej i Stof og Stil og lige en tur i LIC (lærernes indkøbscentral) med min mor.


Fandt mit yndlingmel i 5 Kg. poser. Jeg elsker AURIONS produkter. Rigtig mange er biodynamiske og resten er "kun" økologiske. Du skulle virkelig prøve noget fra Aurion og smage forskellen. Bag AURION står Jørn Ussing Larsen der har viet sit liv til den unikke kvalitet. Det er da ikke til at "gå forbi" uden at blive både glad og imponeret. Til alt held er det kommet op i tiden at gå op i hvad man spiser og hvordan maden er blevet til. Han/de har endelig mere massiv succes efter mere end 35 års hårdt arbejde for sit livsværk.

Her er en opskrift på boller du kan lave dej til om aftenen og bage næste morgen. Har du ferie i den kommende uge, er det da et hit at kunne give familien friske boller hver morgen.

Det er super enkelt, som alt andet jeg foretager mig.
Jeg elsker lette løsninger, når bare de indeholder GOD KVALITET.

Bollerne er lige kommet ud af ovnen. En kurv fuld skal med til blogbesøg i Århus hos Wenche/Tusindfryd.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Bare at lade fingrene glide gennem Aurions mel..... :-)
I må have en dejlig dag sammen !

Lavendel sagde ...

Du har ret, det er superprodukter! Hils Wenche!

Jeannet sagde ...

Hej Karen

Jeg bruger stort set heller ikke andet og elsker hans "altid flad mave grød" som jeg putter et par æg i og steger dem som små klat kager på en pande. Super at have med på arbejde når sulten melder sig.
De ser gode ud de boller der,uhmm bare jeg var i Silkeborg (o:

KirstenK sagde ...

Ja, der er ingen tvivl om at Aurions produkter er et hit...