lørdag den 17. oktober 2009

Mere kunstdags produktion

Jeg har været mere i gang med knapper, fingerringe og små tekstil badges med mine designs på.
Stoffet her bagved er mit yndlings...men desværre et amerikansk museums design og ikke noget jeg har lavet selv :)



Og til basaren på børnenes skole om 5 uger, laver jeg fingerringe og badges med yo-yo'er. Her er det blandede stoffer, og ikke nogle jeg har lavet!


Jeg kørte til Århus for at hygge et par timer med Wenche, som også laver basar ting.
I øvrigt kommer Wenche til Silkeborg til vores basar og jeg kommer til Århus til deres. I begge tilfælde for at hjælpe hinanden.
Var i Søstrene Grenes efter lim, som desværre ikke var at finde. I stedet lånte jeg en tube af min blogven.
Nu skal alle delene så limes.....hurra endnu et projekt er ved at være færdigt.

Se indslaget før dette vedr. tid og sted for kunstmarkedet.

5 kommentarer:

tusindfryd sagde ...

Rigtig god fornøjelse søde :-)
Ser altsammen så lækkert ud!
Og tak for et stykke af dit "guld" du ved.
KH

Rosanna sagde ...

Som jeg skrev til dit sidste indlæg, så satser jeg STÆRKT på at komme, og jeg håber jeg kan finde dig. Glæder mig til både marked (for DU har da nogle skønne ting med) og til at se skolen
Hav en rigtig god week-end

Camilla sagde ...

Hej Karen,
Sikke nogle fine basar ting. Det bliver, som sædvanligt :-), en fantastisk basar.
Jeg har først nu læst at du netop har mistet din tante. Det gør mig rigitg ondt at høre. Jeg sender varme tanker til dig og din familie.
Mange knus Camilla

kundskabogkaos sagde ...

Hej Karen!
Hvor er det egentlig man finder de ringe, brocher osv. som man selv kan pynte?
Mvh Sarah

Karen Klarbæk sagde ...

Man finder grejet til de ringe og brocher m.m. på ETSY.com
Eller kontakt Wenche/Tusindfryd som har kommenteret øverst i denne række.

Karen