torsdag den 29. oktober 2009

Christina James Nielsen...gensyn

Forleden på min gamle Rudolf Steiner Skole mødte jeg en anden tidligere elev.
Christina gik en del klasser under mig, men min far var hendes klasselærer, så derfor har jeg haft et særligt kendskab til hende.

Hun har i de mellemliggende år skabt sin egen verden. International kunstner, med eget univers og idé. "Dame" i eget hus.
Jeg, som er uddannet beklædningsdesigner, kan ikke lade være at blive temmelig fasigneret.
Modetegning på en hel ny måde.
Hendes "tuschstreg" er ståltråd. Og virker 3-dimentionelt i rummet. Kaster skygge. Jeg føler mig hensat til Paris. Se mere om Christina James Nielsens kunst HER


Begge billeder er lånt på hendes hjemmeside. (Kun for at få jer til at gå derind og se mere).

Hun er tilknyttet GALLERI RASMUS, Odense.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Superfin kunst fra din medelev Christina. Flott at du viste oss hennnes kunst. :-)

Birgitte sagde ...

Spændende Karen, jeg må da ind og kigge!!God dag min ven.

PUK sagde ...

Efter et par dage væk fra din blog er det så skønt at komme tilbage. Her sker hele tiden noget nyt.
Tak for det og god weekend:)