søndag den 11. oktober 2009

I hus for vinteren

Havebænken er kommet i hus for vinteren. Den er blevet vasket og indrettet med puder, så den kan overvintre på hyggelig vis i vores spisestue.

Og i hus er løgene også kommet. Det var første år med det eksperiment. Og det lykkedes.
Det er da ikke kæmpe løg, det kan jeg da sagtens se, men de smager himmelsk.
Måske fordi det er de første vi nogensinde har avlet?

Men en ting er sikkert. Næste år skal det prøves igen.



Vi har været til hyggetræf hele dagen med 2 hold forældre fra vores ældste barns klasse i dag.
Efterårs gåtur og fælles middag. Masser af tid til at lave noget med børnene. Og har jeg lavet bolledej til bagning i morgen tidlig, hvor jeg skal mødes med Wenche i Århus. Vi skal lave basarting til hver vores Steiner Skolebasar og bare hygge igennem med håndarbejde.

4 kommentarer:

Sussie sagde ...

Tak for kigget ind i dit univers Karen.
Det ser så fint ud at du passer på din havebænk ved at gøre den ren og putte den indendøre i varmen.

Tina sagde ...

Uhm - jeg elsker løg :-) Herligt med egen høst...så smager de ekstra godt!

Tusind tak for din "link-respons" på min blog. Stor hjælp :-)

Rigtig dejlig søndag til dig og dine.

Kh Tina

Unknown sagde ...

Sikke en dejlig Lørdag :-)

KATE ♥ sagde ...

For en lekker billedvegg.