søndag den 18. oktober 2009

I skal da lige se vaflerne

Kan I mærke duften?

Dejen røres ganske hurtigt så det er et let projekt til eftermiddagen f.eks. om søndagen.
Dejen kan også fryses hvis du skulle komme til at lave for meget.


Men du kan altså også bare vælge at bage det straks....

Hvis du da har et vaffeljern. Ellers er det alletiders idé at ønske sig et til jul i år. (Hvad andet har vi snart at ønske os?)

Lidt af den gode hjemmelavede marmelade er ren guf til.

Børnene er hurtigt klar til næste firkant.

Der er masser af gode opskrifter. Jeg kan godt lide dem sådan lidt bløde indeni og sprøde udenpå. Jeg har også en opskrift hvor man vender friskpisket flødeskum i....så bliver de KNASENDE sprøde...(men også MEGET fede og fedtede).

UHM...ikke?

9 kommentarer:

Marianne sagde ...

MMmmmmmm, det så VELDIG fristende ut =) Min lille niese har ikke lært seg at det heter vaffel og ikke gaffel- må le litt hver gang hun sier det =) Ha en koselig søndagskveld! Hilsen M

Fru Thornholm sagde ...

Læææækert! :o)

Fruen sagde ...

Jo UHM!! Det har jeg lige lyst til, lige nu... :)

PUK sagde ...

Tak for din kommentar på min blog. Må jeg spørge dig om, hvad du er uddannet som? Ville sende dig en mail, men kan ikke finde en adresse, så det bliver lige her. Håber det er ok. VH Puk

Karen Klarbæk sagde ...

Hej PUK
Jeg er uddannet beklædningsdesigner i Kolding. Dengang hed det kunsthåndværkerskolen. Jeg var på den første 5 årige årgang.

Karen

Lappesola sagde ...

Jeg elsker vafler. Min farmor laget de aller aller beste.

Hilsen Sol

Lappesola sagde ...

Jeg glemte å fortelle at der hvor jeg kommer fra kaller vi dem vaffelkake.

Unknown sagde ...

Ok- hvor lækkert !!!!!

unikarina sagde ...

Mums... jeg lavede nogle i weekenden. Bliver fristet til at finde vaffeljernet frem igen.