lørdag den 24. oktober 2009

Dagen er i farver


Nu er jeg de seneste 2 dage blevet spurgt igen og igen. Hvordan er det lavet det der farvede halstørklæde?
Pinde 2½ eller 3....må gerne blive lidt fast. 34 masker. 2 ret og 2 vrang. 18 rækker pr. farve. Alle 13 farver BABY WOOL fra Stof og Stil.

Hele dagen har været i farver i dag. Jeg har været på min gamle Steiner Skole i Odense og vise frem hvad jeg laver nu. Det har givet skønne nye kontakter og utroligt mange kom og sagde: " jeg læser allerede din blog". Dejligt at vide. Dejligt at I vil følge med her.

I morgen søndag er jeg igen på messen i Fredericia.
Jeg glæder mig allerede.

3 kommentarer:

oklyous sagde ...

Godt nok nogen lækre tørklæder - man kan da ikke lade være med at smile hvis man ser sådan et/ har sådan et på, en regnfuld morgen :)

Mette Lykke sagde ...

Kære Karen du er bare en knag til at dele.. Jeg kan godt forstå at nye læsere myldre til..

Birgitte sagde ...

Kære Karen. Håber, at du har haft en dejlig dag.
Bagte dine boller igen i morges!!
Håber snart vi ses igen
Knus Birgitte