onsdag den 22. december 2010

Ud og se med.....

Ud at se med...DSB, kunne man fristes til at sige, men det er nu Arriva.
Jeg har valgt at tage toget på arbejde i dag, og bruge mine "gå ben" for resten af vejen.
De seneste dage har det taget henholdsvis 1½ - 2 og 2½ time for ruten Århus-Silkeborg
og helt ærligt, så vil jeg hellere sidde i et tog. Lidt mindre anspændt. Måske småslumrende med min lydbog i ørerne.
Det er kun fordi pigerne har ferie nu og ikke skal afleveres.
Og i morgen er sidste arbejdsdag.
Det skal stornydes i år.
Ingen hastværk- mest hygge og afslapning.
God juleferie til dig der er begyndt.

2 kommentarer:

- sagde ...

Merry Christmas to you!

Anonym sagde ...

Rigtig god jul til dig også Karen :) Min juleferie starter også først i morgen. Vores symaskiner er rødglødende på arbejde, for en forårskollektion skal gøres færdig! Så i år er ferien virkelig tiltrængt - jeg glæder mig så meget :) Hav det godt :)