onsdag den 8. december 2010

8. Låge i min DIY julekalender

8. Låge skjuler de allermindste små miniature kage kringler til ophæng på et lille mini-bord-juletræ.
De er såre simple.
ALLE...absolut ALLE kan være med.


Miniature kagekringler

Hæklenål str. 2.0

25 lm. Klip tråden og hæft den samtidig med at kringlens 3 krydssteder fastgøres med at par små sting.



Du finder opskriften til gratis download HER ganske som de andre dage.
Bare lav nogle stykker når du er i gang. De er lynhurtige.

Kringlen er en miniature af denne model, som du finder en købeopskrift til HER:
Billedet er lånt fra Stof & Stils hjemmeside.

8 kommentarer:

Malene sagde ...

Ej, hvor er de søde og sikke en god (og nem) idé...Kommer de hæklede julehjerter mon også med i din DIY julekalender?? Håbe, håbe...

Malene sagde ...

Arh...kan se opskriften kan købes hos stof og stil, så det gør den nok ikke...

Cat sagde ...

Fantastisk..de fine små kringler kan jeg da også finde ud af at lave. Hvor er de bare fine, og en super enkel ide!! TAK :)

Karen Klarbæk sagde ...

Nej, Stof & Stils opskrift kan jeg ikke dele ud. Den er jo fra da jeg arbejdede der.
Men den koster kun 20 Kr. så det er da til at overkomme.

Malene sagde ...

Jep... havde bare ikke set det. Nej, 20 kr. er ikke alverden:)

Sofie Legarth sagde ...

Hvor er de søde de kringler! dejligt med et projekt der kun tager et pr minutter :-)

tusindfryd sagde ...

Super cute!! Får såddan lyst til at SPISE dem ;-) Da jeg var barn havde min farmor små bitte kringler i en slags honningkagedej og så var der ligesom en let sukker glasur over.. kan huske vi af og til hængte dem på juletræet ;-)

God dag

KH

Darling L sagde ...

Hvor er de søde :-)
Dem vil jeg helt sikkert lave nogle stykker af :-)