lørdag den 4. december 2010

Hårglimt til julefesten

Jeg skal til julefrokost i aften.
Sammen med alle mine søde kolleger, ja og søstrene, hvis de tør komme ud i det kolde vejr.
Lidt "update" må der til for at gøre festgarderoben klar.
I Noa Noa i Silkeborg fandt jeg disse skønne hårklemmer til mit hår der ENDELIG igen er langt nok til at blive sat op.
Ja, og lige den lækreste bløde t-shirt til at have under den fine (men nogle år gamle)
mohair strik kjole.
Der er det skønne ved Noa Noa, at tingene passer sammen fra år til år.
Og helt ærligt, så er jeg stadig en Noa Noa pige indeni.

Er du til "nyt nyt" eller hvordan bliver du festklar?

8 kommentarer:

Marianne sagde ...

ja hvem er ikke til nyt en gang i mellem :) - men vil også helst blande med lidt "gammelt"... :)
- lækre sager du har fået til supplering..... har selv disse lækre spænder og de er fantastiske :) ♥
kh og go fest i aften

Strikkeglæde sagde ...

Jeg skal til Julebrunch i morgen i anledning af en rund fødselsdag - det som hjeg lige synes jeg skulle friske op med er en ny foundation og pudder - oven i hatten fik jeg en mascara og concealer (i en). Underlige produkter at sætte samme :-)

Lotte sagde ...

Jeg ELSKER bare Noa Noa - og synes også det er helt vildt rart at tøjet passer sammen selvom det er købt med års mellemrum :o)
Jeg skal til julefrokost i aften, og mit festtøj består af en ny indkøbt (noa noa) kjole, mixet med tilbehør fra tidligere tider :o)

Lydert sagde ...

Er selv vild med Noa Noa, har handlet der i mange år efterhånden, og meget af tøjet bliver brugt igen og igen. Er lidt forelsket i deres julekollektion

EnHeberg sagde ...

Det er jo netop det, der er lækkert ved et mærke :)
Det er virkelig lækre, de der hårnåle - I like.
God fest.

tusindfryd sagde ...

Godaften kære.

Som du så havde jeg til sidste fest en kjole på fra 50érne..øreringe fra omtrent samme tid og skoene var fra omkring 70érne sååå... jeg køber sjældent helt nyt tøj.

KH

Kirsten sagde ...

Jeg syer som regel nyt når jeg skal noget, så nyt at sømmene endnu er varme.
Nytårsaften kommer jeg altid - som i ALTID - for sent fordi jeg ikke er færdig med mit tøj.
Men i år har jeg været i god tid, jeg har nemlig syet noget der kan bruges til de fleste af julens sammenkomster. Lige nu har jeg det faktisk på, fordi vi lige er kommet hjem fra et fødselsdags-åbent hus.

Anja sagde ...

Prøver gerne desperat at finde noget nyt der vil løse alle tøjkriser - og ender så med noget af det gamle trygge :-) Fine, fine spænder, dejlig vintage-agtige.e