lørdag den 11. december 2010

Sol ved vintertide

Det er lykkedes.
Både at se hjemmet badet i solskin og få sat solskinsfarver ind, på en og samme lørdag.
Måske begge dele har været årsag til at 3-dages hovedpinen næsten er væk nu?

Buddha til 98 Kr. og Stor æske 64,- Mellem 39,60 og lille 19,90 i Søstrene.
Det orange på den mellemste æske er NEON i virkeligheden. Det kommer ikke så tydeligt frem på mit billede.
Nåh ja, så ved I hvorfor jeg ikke kunne leve uden....
Og lige om lidt skal de danske piger spille håndbold mod Spanien....
FEST!!

3 kommentarer:

Sissel sagde ...

Å, sa fine! Jeg må ta meg en tur innom og kikke til uka:)
Takk for tips og for en inspirerende blogg!

Klem Sissel

Eva sagde ...

Det var dejligt med lidt solskin,- men det medførte lige en omgang tiltrængt vinduespudsning i stuen. Nu skinner det hele:)

Lavendel sagde ...

Tak for opskriften i går - den glæder jeg mig til at prøve! Og god uge!!