mandag den 20. december 2010

Jeg har sendt gaverne til HJERTERNES FEST vinderne.

Jeg har sendt gaverne til HJERTERNES FEST vinderne af de puljer jeg deltog i.
Jeg brugte lidt af søndagen på at få de sidste gaver klar til afsendelse til de glade vindere af
HJERTERNES FEST.
Jeg er dybt imponeret over det KÆMPE KÆMPE arbejde Marina og Trine har gjort for at samle penge og opmærksomhed til Mødrehjælpen.
Blogland var fattigt uden piger som jer.

Tak alle I derude. Hvor er det herligt hvad vi kan opnå sammen.
Men ikke mindst tak til de meget flittige damer, der tog initiativet og fik det hele til at ske.

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Uhm jeg glæder mig til posten kommer de næste dage :-)

Jeg er også dybt imponeret af det kæmpe arbejde Marina og Trine gjorde og også imponeretover resten af blogland! Skønt!

smil fra Mia

Marina sagde ...

Der var aldrig blev fest uden alle de fantastiske mennesker i blogland, der hver især hjalp med at danse hjertejulen ind i cyperspace og i hjem hvor der ellers ikke var blevet råd. Trine og jeg er så rørte over hver eneste gave, hver eneste mail, hver eneste donationskommentar og over hvert eneste hjerte-love-link. Af julehjertet TAK til jer allesammen.