tirsdag den 28. december 2010

Jeg har nedsat mit døgn til 24 timer

Det var nu. Lige præcis nu, at den ferie skulle komme.
Lige som jeg trængte allermest til at blive færdig med 24 kalenderdages opskrifter,
færdig med pakker og post, færdig med rigeligt med arbejde,
klar med forberedelser til JUL og alt det andet der lige trængte sig på.
Lige der kom den og landede, FERIEN, så mit døgn igen har 24 timer i stedet for 48.
Natten er på 6-8 timer i stedet for 5 o.s.v.

Og jeg nyder det. Nyder, lader op og rydder op og ser venner og ser film.
Og er ikke særlig flittigt på bloggen.
Og i aftes gjore jeg den store opdagelse (Ved at se "Drømmen" i fjernsynet) at Anne Grethe Bjarup Riis  KAN spille skuespil og ikke kun fjolle rundt i diverse underholdningsprogrammer.
Og sådan har hver dag sin gode opdagelse :)

Måske jeg skulle prøve en middagssøvn med katten i løbet af dagen i dag?
Hvad gør du når du har ferie?

6 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg står tidligt op og rå-nyder, at jeg har så mange muligheder. Og så får jeg lavet det, jeg kan nå, for i morgen er der atter en dag..., men pludselig er ferien gået, og hverdagen presser sig på igen. Så man skal huske at gøre sig klar til hverdagen og få ryddet de værste bunker væk.

Davids Engle sagde ...

Jeg blev også glædelig overrasket over Anne-Grethe. Jeg synes ellers hun er meget højrystet, men i rollen som moderen i Drømmen er hun helt fænomenal.
Jeg skal over og åbne min lille butik i et par timer - have taget julepynten ned og lavet lidt om.
Fortsat god ferie:-)

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Tanker op, finder ny inspiration og hygger med familien Karen, og så kommer oprydning i sidste række, vi sørger som regel for at rydde op torsdag eftermiddag og aften, så har vi hele weekenden til føromtalte og bloggen.
God dag til dig og dine

EnHeberg sagde ...

Jeg gør det samme som dig. Og nyder at hygge og at have hele dagen til at nå alt det, jeg gerne vil. Nogle gange er det hårdt gerne at ville være så meget for andre.
Pas godt på dig selv og nyd endelig ferien, så du ikke bliver neonpink ;)
Kram Louise

fru westerskov sagde ...

Det er dig vel undt med ferie, men jeg savner nu din julekalender, der er kommet et underligt tomrum. Det var spændende hver dag - skulle lige ind og se, hvad du nu har fundet på. Fortsat god ferie :)

Anonym sagde ...

Først tak for en super god julekalender.
Jeg slapper af, måske sove lidt længere end normal, gør hvad det passr mig, måske for styr på krea "værkstedet", pakker lidt jule ting ned osv. Så Karen tag du bare en slapper med katten, den forstår da at nyde livet.
Godt nytår.

KH.

Iben :-)