onsdag den 15. december 2010

Colours in my kitchen

Papirsbageforme....TIGER.
Dejlige farver!!!

7 kommentarer:

Brilleting sagde ...

Ja, de er rigtig skønne - jeg har lige idag postet et indlæg hvor jeg har brugt dem til at 'om-smelte' gamle farvekridt i (i ovnen). Meeen, mon ikke de også snart skal bruges til dét de rent faktisk er beregnet til. Der er da ikke noget som en lækker muffin! :-)
Ha' en dejlig aften.
Kh. Jane

Pauseknappen sagde ...

Skønne forme!
Kik forbi min side hvis du får lyst rikketroldestreger.blogspot.com Jeg er en kreativ dagplejer, med hang til gamle finurlige ting, jeg elsker haven og at male...sælger mine malerier. se dem på bloggen.
hej fra Rikke.

Julia Hausfrau sagde ...

De har nogle lækre farver, men desværre er de ret ringe. De bliver gennemsigtige, og mister derved farven, når man bagen en muffin :(

De bedste farvede i dagligvarehandlen er dem fra Dr. Oetker, de er af god kraftig kvalitet!

mosebo sagde ...

Jeg synes nu de er gode, men de skal smøres godt ,eller sidder papiret fast i dem og det er lidt træls.

Belinda sagde ...

Rigtig fine farver - jeg gætter de kommer til at stå i køkkenet? ;)

Karen Klarbæk sagde ...

Hej piger
De bliver da til pynt i cup cake papirsform glasset. Tak for gode kommentarer...lyder til de kun er til pynt :(

Karen

OrangeFarmhouse / www.moodkids.nl sagde ...

love the bright colors!