mandag den 27. december 2010

Julegaven

Jeg har været så heldig at få en julegave sendt fra Odense.
Det er to tanter der havde udset sig en gave til mig.
Og de kender mig vist godt......
Jeg er SÅ vild med alt der passer til "konditori" så da helt sikkert også denne skønne bog.
Har allerede udset mig opskrifter på medajer og andre gode sager der skal prøves.....en af de nærmeste dage.
 Skulle du få lyst, til the og lækre kager, så kan bogen købes HER:
 Jeg har lånt et forsidebillede fra bogen og et udsnit af en tekst....(for at vise det til jer)
for helt ærligt er det ikke fint sat op med kageserviet under teksten?
Tak søde Tanter for julgaven, for stor hjælp og samarbejdsvilje gennem 24 dage i december.
For opskrifter der blev loaded op til tiden og fordi I så velvilligt var med på min idé.

4 kommentarer:

Jane sagde ...

Wauv en lækker gave....

Kh Jane der er vild med medaljer :-))

Kirsten sagde ...

Medaljer smager fantastisk, med lige lidt ribsgele på toppen.

Claus Dalby sagde ...

Elsker medaljer. 'Gammeldags' kondfitorkager er skønne. Hvad med vandbakkelser.

Karen, synes du skal bede din mor om lov til at bringe hendes fantastiske opskrift på kransekage.

lottens vita och gröna sagde ...

hej karen, såååååååååååå glad är jag att claus tipsade om mig så jag fick hitta hit, jisses woooooooooooooooooooow känsla fick jag här, lovely jag lär hänga här rätt ofta nu, blink, vi hörs!
varmkram lotten