søndag den 5. december 2010

Juleskatte

I dag har været en rigtig indehygge dag.
Jeg var til julefrokost i aftes, og ikke at det blev vildt.
Det blev bare rigtig sent inden jeg nåede hjem til Silkeborg fra Århus.
(i egen bil)....
Masser af opskrifter er blevet klar i dag, der er billeder taget og så har der også været ganske lidt tid til udpakning af lidt af juleskattene.
Hvor er det dog herligt at finde de fine gamle flettede hjerter, og gense julekrybber og kravlenisser.
God  Uge til jer derude.

5 kommentarer:

Anita sagde ...

Så nydelig julekurv!

Hilsen Fama, Norge

KirstenK sagde ...

Jeg har også fundet de mange kasser frem med juleskatte..og hængt op og placeret rundt omkring! Hver eneste ting i juleskattekisten har sin helt egen historie... Smukt hjerte du viser!
Tak for opskrift til de hæklede juletræer...ønsker mig" tid" til at hækle dem...

Anonym sagde ...

For et nydelig hjerte - tenk å kunne kunsten...

Marit

Anonym sagde ...

Wow - den hér er fin ;) Og glædelig december til dig også, kære Karen ;)

Linn sagde ...

Ohh gud, den er flot, den kurv. Og den ser også rigtigt svær ud at selv finde ud af. Jeg er imponeret, det må jeg sige!