torsdag den 9. december 2010

Glimt af desserten og dagen

Det er ikke hver aften jeg spiser så godt og så længe.
Det er hellerikke hver dag jeg spiser i et stort køkken med åben ild.
Så langfra hver dag jeg får dessert....(og så af denne kaliber)
Ja, og langt fra hver dag jeg hygger med snak og vin.
Bestemt hellerikke hver dag jeg modtager en "SKAT".
Skatten vil jeg vise lidt frem af en af de kommende dage.
Der er til gode timer til langt efter Påske.

Alene på fadet og pærerne kan man se jeg er på besøg hos en æstetiker.
Hans virke kan du se mere til HER,
Tak, Claus for lækker mad, "skatte" i posevis og en rigtig hyggelig aften.
PS. og tak for god underholdning til den ene hund :)

1 kommentar:

Claus Dalby sagde ...

Kære Karen - tak for dit hyggelige besøg. Skulle hilse fra Anton - den ene kongepuddel, der medvirkede til underholdningen ... Lad os indtil nu holde hemmelig, hvad det var, han bidrog med!